Hogyan van ez a dolog?

Figyelt kérdés
Szóval, anyuék elakarják indítani a saját vállalkozásukat és az okmányirodában azt mondták nekik, hogy kapnak emailben egy nyomtatványt amit a könyvelőhöz kell elvinniük és ő fogja megcsinálni nekik. Elmentek a könyvelőhöz, aki azt mondta hogy ez az okmányiroda dolga. Nah most akkor ez hogyan van? Elsősorban vállalkozók válaszát várjuk, hogy ez hogyan megy? Előre i köszönjük!
2011. júl. 27. 10:31
 1/3 anonim ***** válasza:
Milyen vállalkozást? Milyen formában? Kft? Bt? egyéni vállalkozó?
2011. júl. 27. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Ez leginkább a vállalkozó dolga lenne, de a könyvelőnek se esik le az ujjáról az aranygyűrű. Az okmányirodának annyi a dolga, hogy ügyfélkaput nyisson, amin lehet az elektronikus nyomtatványokat küldözgetni.


Ha az megvan, akkor meg le kell tölteni a székhely szeinti nyomtatványt:


[link]


Azt értelemszerűen kitölteni, az adózási kérdésekről megkérdezni a könyvelőt, aztán beküldeni az ügyfélkapun át.


Már ha egyéni vállalkozóról van szó.

2011. júl. 27. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget! Már sikerült megoldani, bementünk könyvelőhöz ő elintézett mindent ezzel kapcsolatban.
2011. júl. 27. 12:22

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!