Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Hogy lehet az ügyfeleket...

Hogy lehet az ügyfeleket rábírni, hogy felkészülten telefonáljanak?

Figyelt kérdés
Vannak, akik röviden, lényegre törően telefonálnak, konkrét kérdéssel, ez oké. De van, aki át sem gondolta mi a kérdés, csak menet közben eszébe jut még 59 kérdés, ami egy óráig is eltarthat és nyilván addig mással nem tudunk beszélni. A cél az lenne, hogy komplex kérdésekkel készüljön fel, esetleg küldje el előre emailben és ne egy óráig csevegünk a semmiről. Szóval van valakinek ebben tapasztalata? Mégegyszer nem az a gond, hogy nincs ügyfélszolgálat, hanem, hogy nem lehet a végtelenségig bővíteni az ügyfélszolgálatot azért, mert 5000 ftos ügyfelek két órát elbeszélgetnek, ami emailben százszor hatékonyabb lenne. Szüntessem meg a telefont?

tegnap 21:52
 1/8 anonim ***** válasza:
83%

Milyen területről van szó?

Mik az oda nem illő kérdések?

Vegyél fel egy szervezetfejlesztőt, aki megoldja!:)

tegnap 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
59%

Ki tudnék pl. dolgozni Neked egy beszélgetési sablont, milyen infó/kérdés esetén kell a beszélgetést átirányítani egy másik platformra, ami lehet e-mail, vagy előre egyeztetett időpontbani telefonos és személyes tanácsadás.

Nem ismerem a szervezeti felépítést és a munkameneteket, így csak tippre: ügyfélszolgálati időn kívül lehetnének ezek ugyanannál az embernél, akivel már ügyfélszolgálaton összeakadt az az ügyfél, vagy lehet egy másik embernél, aki csak ezeket az embereket "kezeli".

Nem tudni így látatlanban, hogy mi Nektek a praktikusabb, kifizetődőbb.

Fel lehet venni valakit az új munkakörre csak 3/6 hónapra is vagy napi lejelentéssel, hogy kiderüljön, az új módszer mennyire válik be.

tegnap 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
ez egy komoly kérdés. Én szoktam azt csinálni csúcsidőben, hogy megkérem, hogy írja le a kérdést és válaszolok rá. Ennek viszont az a lényege, hoyg tényleg választ kapjon záros határidőn belül, illetve nagyon fontos, hogy így leírva talán jobban átgondolja mit akar megtudni pontosan. Szintén jó, hogy te is át tudod gondolni milyen infot adj át neki.
tegnap 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Minden komplikáltabb kérdést írásban kérünk emailben, arra hivatkozva, hogy erről a főnök dönthet vagy egyeztetni kell másokkal. Ami általában igaz is :)
tegnap 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Illetve azért, mert ha leírjuk mit akarunk, akkor nincs utána vita mi hangzott el. Aki 59et kérdez (nem annyira ritka), az biztosan nem jegyez meg 10 válasznál többet. Ezért egy ilyen beszélgetés teljesen felesleges. Azt is szoktam mondani, hogy már ne kérdezzen többet, hanem csak dolgozza fel amit addig hallott.
tegnap 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Ha van weboldal ott egy gyakori kérdések rovat elférne.

Sok weblapnál még egyes menüpontok alatt is vannak megválaszolt kérdések. Ha vannak visszatérő kérdések azokat lehet nem árt ilyen általános tájékoztatóba beírni. Ezzel azért valamennyire visszaszorulhat a kérdések száma is.

ma 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Hááát én a "másik oldalon" vagyok.


Felhívom az ügyfélszolgálatot:

-ha magyarul akarok beszélni, nyomjam meg a 2-es gombot. és így tovább nyomkodjak vagy 4-5 gombot, majd 2-3 perc zene, majd alig érthető szöveg, a lényeg hogy 'várni kell' és ugyanez 4-5-ször.


Végre bejön az ügyfélszolgálat.

'Kis Juliska vagyok, mi a probléma'.

Elmondom tömören. 5-6 kérdés a részletekről.

Nem tudom mindenikre a választ: jó utánnanézek és visszahívom.


Egy-két óra múlva hívom.

Kezdődik minden előlről.

Húsz perc múlva:

-"Nagy Piroska vagyok, miben segíthetek?"

-"Kis Juliskával szeretnék beszélni, neki már mindent elmondtam."

Vele most nem tudok, mondjam el neki is.

És így tovább, és így tovább...


Mindezt megelőzte egy email, amiben részletesen leírtam, hogy mi a gondom. Azóta sincs rá válasz, ezért telefonáltam, ill. az egy hónapja küldött emailt kerestem elő a részletekért, ezért volt a második telefon.


Az ügy: téves számlára utalták a pénzem, amit visszautaltak a cégnek, de a könyvelők nem találják és a sz.számot nem tudják kijavítani, tehát ezentúl is oda utalnak.

Mondom: biztos van valami "adminisztrétor", aki kijavíthatja, válasz: annyi helyre megy egy-egy adat bejegyzése, hogy ki tudja, mi fog történni, még ha az adminisztrátor itt-ott ki is javítja.


Itt tartok most...

ma 01:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

7-hez:


Természetesen mindkét hívásnál jeleztem, hogy ekkor és ekkor emailban részletesen leírtam az ügyet.


-Kinek a nevére?

-XY. (Tőle indult az egész ügylet).

-Ő nem elérhető, mondjam el itt a prblémát.


És így tovább...

ma 01:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!