Ügyfél miatt megakadt munka nem tud teljesülni?
Sziasztok!
Egyéni vállalkozó vagyok, több hasonló megbízásom volt a nyáron, a mostani is egy ilyen. Elkezdtem nyáron, viszont a projekt egy olyan ponthoz ért, ahol az ügyfél hozzájárulása kell, hogy milyen irányban menjünk tovább. Viszont az ügyfél nem válaszol egy hónapja. Írtam neki e-mailt, hívtam, telefonban annyit mondott, hogy sajnálja, majd válaszol, de azóta sem kaptam választ. A projekt pedig így megrekedt. A szerződés tisztán érthetően leírja, hogy ezen a ponton ő dönt merre tovább, de arra nem tértünk ki, hogy mi van akkor ha nem válaszol (a jövőben fogok). Van erre bármi szabály szerződésen kívül? Tudtok bármi ilyenről?
Köszönöm előre is.










Szerintem semmi gáz nincs ezzel főleg ha van foglaló.
Ha a határidő lejár, a szerződés jogvesztő, és ő bukta a foglalóját, a munka meg úgymarad ahogy van...





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!