Egy vállalkozás a Facebook oldalát, vagy a weboldalát hirdesse inkább/erősebben a social mediaban?
Egyszeru, csinalni kell felmerest hogy melyik mennyit hoz. Aztan hirdetni kell mindkettot ugyanakkora osszeggel es megnezni mennyit nőtt a a vasarlas az adott feluleten... Ezt evente tobbszor meg kell ismetelni. Lehet nem fekete feher minden, lehet hogy a 80-20 vagy 60-40 aranyba kell hirdetni mindkettot...
Sztem ha nem tudod eldönteni akkor biztos nem gyujtesz eleg adatot, azzal kell kezdeni hogy adatot gyujtesz...
Nem az a kérdés, hogy melyiket kell hirdetni, hanem hogy mi az, amit el akar a cég érni. A Facebook és a weboldal is olyan, mint egy toll vagy egy kalapács. Csak egy eszköz, amit aszerint használunk, hogy épp mit akarunk elérni.
Egy vállalkozásnak első sorban egy üzleti stratégiára van szüksége, aztán ezzel összhangban ki kell alakítani egy közösségi média marketing stratégiát (ami akár bele is szólhat az üzleti stratégiába, ha szükséges, vagy úgy érdemesebb), aztán ha meg van az üzleti és marketing stratégia, az határozza majd meg, hogy mit és hogyan érdemes reklámozni.
Ha csak úgy van egy weboldal is, meg egy Facebook oldal is, de semmi konkrét terve nincs a cégnek arra, hogy ezek milyen célt szolgálnak és hogyan használják az üzletük működtetése érdekében, akkor teljesen mindegy, hogy vannak-e és reklámozzák-e őket. Pont ugyanannyit ér egy céltalan weboldalt reklámozni, mint azzal büszkélkedni pénzügyi cégként, hogy remek kalapácsunk van...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!