Egy vállalkozásnak mennyire pontos hogy legyen weboldala?
Önmagában egy weboldal nem elég. Sikeres marketingre is szükség van, na meg a weboldalt sem találják meg csak úgy, azt is hirdetni kell.
Az általad felsorolt üzleteknek webáruházra semmi szüksége, egy benzinkút vagy cukrászda mit árulhatna webáruházban? Persze apróbb dolgokat mint tortagyertya vagy motorolaj, de a fő profiljuk nem ez, webáruházat működtetniük nem lenne érdemes. Viszont reklámoldal ahol bemutatják a vállalkozást sikeres lehet, akár 5-15%-al is növelhetik vele a forgalmukat.
"Ha nem csak a környéken lakókat akarod elérni, akkor szükséges"
És pl. a kérdező által példaként említett benzinkút miért is kéne hogy elérje a nem környékbelieket? A benzinkút nem olyan mint az IKEA, hogy sokan vidékről utaznak 2x50 km-t csak azért hogy oda elmenjnek venni valamit. Tankolni úgy jársz, hogy a) arra a benzinkútra amelyik a lakhelyedhez a legközelebb van b) amelyik éppen útbaesik amikor már kevés az üzemanyagod. (Esetleg ha előre megtervezed, akkor sem a benzinkutak saját oldalát nézed meg, hanem valami összefoglalót, pl. holtankoljak, vagy a google mapsen és hasonlókon keresel, de ezekhez megint nem kell a weboldal).
"Ahogy az online marketing, SEO, blog, Facebook oldal, Insta és a fiatal célközönség esetén akár TikTok is."
Azért azt megnézem, hogy egy pékség fizet keresőoptimalizálásért, vagy influencereket alkalmaz akik kiteszik tiktokra hogy milyen finom ott a kifli. Tök sok értelme lenne... Pl. egy szórakozóhely vagy divatüzlet esetén ennek valóban lenne létjogosultsága, de a kérdésben nem erről van szó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!