Az embereknek lenne igényük névre szóló zoknira?venné valaki?
Önmagában a név kevés lesz, más "marketingfogás" is kell, pl: ezüstszál keverés antibatkeriális, aztán az egészet egy márkanévvel levédetni.
Viszont nehéz lesz "áttolni" a kereskedelmi láncon a fogyasztóig, plusz ha még reklámra is költeni akarsz akkor kész anyagi csőd szerintem az első pár év.
#6 - Igazából az a legfőbb gond vele, hogyha el is kezdik venni az emberek, semmi akadálya nincs, hogy a spar is csináltasson pár zoknit nevekkel és kirakja a polcaidra.
Ebben az ötletben nincs olyan rész, amit le tudnál védetni. Max a betűtípust lehetne.
Igen, ezt lehet a marketinggel kompenzálni, mint ahogy pl a zepter is csinálja.
De ez rengeteg pénz és stratégia.
Aminek az árban is meg kell látszania, nem adhatja olcsón, mivel az a presztízsét is rontja, és valószínűséggel akik ezt veszik azok be se teszik a lábukat egy spárba.
"Ebben az ötletben nincs olyan rész, amit le tudnál védetni. Max a betűtípust lehetne."
Dehogynincs :D
Csak komplikálni kell, el kell nevezni az ezüstszálat is azt is levédetni, az ezüstszál szövésmintázatot is, a formatervet, minden apró részletet és azok összességét ami a terméket egyedivé és minden mástól különbözővé teszi, és ezt befoglalni egy márkanévbe.
Onanntól gyárthat a spar bármit, de az nem lehet ugyanolyan, max hasonló.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!