Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » A webshopokhoz hozzá van...

A webshopokhoz hozzá van kötve a számlázó program vagy azt utána nekünk kell megírni?

Figyelt kérdés
Ha jönnek a rendelések a webshopunkon akkor ott a számlázóprogramunk hozzá van/ hozzá lehet kötni a webshophoz és automatikusan már meg is írja a számlát a vevőnek vagy ezt nekünk kell a rendelés megrendelése után beírni és külön használni a programot? (Pl. Számlázz.hu)
2021. aug. 24. 20:29
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Be lehet állítani (Webshop rendszer függő, ha nem saját akkor neked kell megcsinálni az API kéréseket. WooCommerce stbhez van plugin) vagy küldheted kézzel is ha akarod.
2021. aug. 24. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Minden számlázásra alkalmas program tud kapcsolódni a webshopokhoz. Ebből a szempontból mindegy, hogy melyiket választod.


Olyan szempontok szerint válassz, hogy a cégedhez és a terveidhez melyik illeszkedik jobban:


Ha csak néhány fix termék van, akkor jó egy olyan számlázó is mint a számlázz, vagy a billingó, vagy valamelyik hasonló. Megteheted azt is, hogy a navos ingyen számlázót használod, ha semmit nem szeretnél fizetni a számlázásért.

De ha nagyobb mennyiségű terméket és azoknak a készleteit kell kezelni normális sebesség mellett, akkor már kell a fejlett készletkezelés és jobb keresned egy összetett ügyviteli rendszert. Az ügyviteli rendszerek általában a webshopodat teljesen önműködően kezelik, nem kell neked kézzel turkálni a webshopban. Sok pluszmunkától kímél meg téged.


Másik szempont az ár és a fizetési ütem. Ha rövid távra tervezel, akkor jó egy előfizetéses online számlázó program amit lemondhatsz, ha nem az elvártak szerint alakul a vállalkozásod.

Ha hosszú távra tervezel és biztos vagy a sikerben, akkor jobban megéri egy egyszer kifizetendő áras ügyviteli program akkor is, ha elsőre soknak tűnik. Egyszer megveszed és a tiéd marad.

Növekedés szempontjából is jobb egy nagyobb ügyviteli programot választani ami tudja majd kezelni a cégedet akkor is ha már nagy készleted van és több alkalmazottad.


Sok cégnek szempont, hogy hol vannak az adatai. Ha megfelelő, hogy egy másik cégnél van az üzleted összes információja, akkor jó egy online program.

Ha szempont, hogy az ügyviteli adataid nálad legyenek a saját számítógépeiden, akkor találsz olyat amelyik lehetőséget ad az adatbázisának helyben használatára, magyarul hogy minden a saját szervereden legyen.


Sok másik szempont van még. Induláskor és utána évente legalább egyszer jó leülni és újratervezni. Felírni a szempontjaidat, kiszámítani a várható forgalmat és bevételt, a költségeket. Ez alapján dönthetsz arról is, hogy jó még az a program amit addig használtál vagy elérkezett a szintlépés ideje.

2022. jan. 22. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!