Egy kis vállalkozónak mennyire fontos a logo és arculat?
Villanyszereléssel foglalkozunk, én és 3 alkalmazott. Leginkább névjegy kártya alapján keresnek minket. Névjegy kártya kb 20 éve nem változott.
Van elég megkeresésünk, majdnem egész évre be vagyunk táblázva.
Érdemes rá költeni? Weboldalunk sincs, egyszerű gmail-es e-mail címet használunk.
"Van elég megkeresésünk, majdnem egész évre be vagyunk táblázva." - szerintem azzal foglalkozz, ne a logóval.
Egy kocsmát, vagy autószeerelőt is 30-40 törzsvendég tart el, annak se kell webes megjelenés.
Ha 20 éve kiépült egy stabil piac, amit nem nagyon tudsz ésszerűen tovább bővíteni, akkor minek?
Talán valami nagyon egyszerű weblapot csinálj, hogy az is elérjen,aki goolgeval keres.
Szerintem a válalkozások is olyanok mint az emberek, számít, hogy hogyan néz ki, nem mész oda egy hajléktalanhoz életvezetési tanácsot kérni, így egy rossz, elavult kinézetű weboldal, névjegy nem vonzó az ügyfeleknek, mivel azt a hatást kelti, hogy maga a vállalkozó is elavult a munkájában, nem ismeri a szakmája legújabb trendjeit, biztosan a villanyszerelés is változott valamely mértékben az évtizedek során.
Ha nem is feltétlen weboldalt, de a mai világban már egy facebook profilt legalább érdemes létrehozni. Azon keresztül lehet hirdetést feladni, ahol szabályozhatod, kiknek jelenjen meg a hirdetésed, így egy debreceni embernek már nem jelenik meg, hogy te Szeged környékén munkát vállalsz.
A jó névjegy sose rossz, olyan mint a szájhagyomány, csak az kézről kézre terjed.
Középfokú grafikus végzettségem van, jelenleg más szakmában dolgozom, hobbiként foglalkozom már csak vele, de tudok segíteni logó, arculat, névjegykártya, plakát, szórólap, facebook fényképes tartalom szerkesztésében (nyilván bőven áron alul). Ha gondolod és még aktuális keress meg privát üzenetben.
Nem minden vállalkozási forma igényel logót, weboldalt ez tény.
Főleg, ha be vagy táblázva s nem igen terveztek bővülni.
Ha be vagy táblázva azon felül nem igen menne a plusz bevállalása, h akarnád is.
Ami viszont tényleg nem árt, ha van pl egy népszerűbb közösségi platform. Nem mindenki szereti az e-mail-t.
Családomban is vannak olyan vállalkozási formák, ahol elég a névjegykártya, telefon szám és e-mail.
De vannak olyanok, pl nekem, ahol a márkaépítés jelentős része a logó. Belföldi, külföldi vevőink is vannak vagyis nem olyan vállalkozás, ahol limitálva vagyunk s vannak terveink a jövőre nézve.
Az tény, egy logo nem olyan jelentős összeg, de ha nem sokat adna számodra, akkor elengedheted. Hiszen megy a vállakozás, lefoglaltak vagytok.
S van egy fontos dolog: valamikor pihenni is kell. Az egészség a legfontosabb.
Kedves bácsikám is kevesebb festést vállal, idősödik is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!