Egy kis vállalkozónak mennyire fontos a logo és arculat?
Villanyszereléssel foglalkozunk, én és 3 alkalmazott. Leginkább névjegy kártya alapján keresnek minket. Névjegy kártya kb 20 éve nem változott.
Van elég megkeresésünk, majdnem egész évre be vagyunk táblázva.
Érdemes rá költeni? Weboldalunk sincs, egyszerű gmail-es e-mail címet használunk.
Eléggé. Ha egy vállalkozásnak nincs webes jelenléte, az számomra nem is létezik. Egy jó arculat plusz pontnak számít, sokkal pozitívabbá válik egy cég megítélése.
Mivel van három alkalmazottad is, ha jól sejtem, akkor nem a mindennapi betevőtök fog múlni azon, hogy elköltötök-e párszázezer Forintot logóra, névjegykártyára és weboldalra.
Nagyon nem tudunk terjeszkedni, van egy 50 km-es környezet, amiben mozgunk, 1 nagyváros, 2-3 kisváros és jó pár falu. Jelenleg a legtöbb munka a CSOK-os házak teljes újra húzása és a napelem telepítés, bekötés köt le minket.
Online hírdettük magunkat régebben, de ott minden "ügyfél" megtalált minket, pl kb izzó cserére az ország túl feléről, amikor megvolt adva, h hol dolgozunk (Szeged és környéke).
Tényleg szájhagyomány útján talál ránk a legtöbb ügyfél vagy már korábban dolgoztunk náluk.
Ártani biztosan nem árt.
A gmailes cím nem túl professzionális, bár ha ragaszkodsz a Gmail-hez, az is megoldható saját domainos e-mail címmel (havi párezer Ft-ba kerül).
Weboldal már csak a bizalom kiépítése miatt is lényeges. A mai generációnak - amely szép lassan a vevőkörötök egyre nagyobb részét teszi majd ki - alap, hogy egy cégnek van webes megjelenése.
Egy ódivatú névjegykártya szintén nem jó ajánlólevél, mert maradiságot, nemtörődömséget tükrözhet.
Nem azt mondom, hogy mindig a legújabb trendeknek kell felülni, de azért ne 1500-as Ladával járjunk ügyféltalálkozókra. Régen menő volt, ma már kevésbé reprezentatív...
Nem látok normális weboldalakat. Új weboldalakat látok naprakészen, aztán elalszik, és az meg aztán tényleg bizalomgerjesztő, ha ma azt olvasom legfrissebb hírként, hogy 1916 február elsejétől egy hónapig 15 % engedményt adunk...
Amellett a szakemberkedéses weboldalaktól óvnék mindenkit, mert könnyű hülyeséget írni. Ha meg nem szakemberkedős, akkor miről szól? Név, cím, telefonszám. Ezért kár. Benne lehet címjegyzékben. :D
#8
Szerintem a "szakemberkedésnek" van helye egy weboldalon. Jól építi a bizalmat, ha a potenciális ügyfélben felmerülő kérdéseket megválaszolja a szakember, és mivel számára alap dolgokról beszélünk, nem ír hülyeséget.
Például néhány kérdés, ami felvetődik a cseréptető karbantartása esetén vevői oldalról:
- létrát fog a házam mellé támasztani?
- vagy állványozni fognak?
- akkor is meg tudják csinálni ezen az áron, ha beépített a tetőterem?
- Mennyi ideig tart?
Stb.
Alapkérdések, amire bármely szakember válaszolni tud, aki már csinált néhány felújítást/karbantartást. A vevők azonban sokszor fogalmatlanok, én is az voltam az első ilyen megrendelésnél.
A weboldalt naprakészen kell tartani. Ha van "akciók" meg "hírek" rovat, akkor tényleg ne sokéves "friss" bejegyzések legyenek rajta!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!