Érdemes benyelni Webshopként az át nem vett és visszaküldött termékeket?
Figyelt kérdés
Ezt csak így elméletileg kérdezem, sokan azt csinálják, hogy nem veszik át a termékeket, amiket webshopból megrendelgetnek.
Az egyik helyzet odáig fajult, hogy a webshop perrel fenyegeti az illetőt, illetve a facebookon található egyik vásárló/eladó véleményező csoportba is felrakta személyét (névvel, félig kitakart postacímmel).
Ezt én személyszerint kicsinyesnek tartom a webshopos részéről és nem tudom, hogy jogilag helytáll-e egyáltalán, bár ez csak egy vélemény.
Szóval, erről szólna a kérdés, úgy általánosságba véve.
2020. nov. 19. 14:10
11/12 A kérdező kommentje:
#10 én jobban szeretem az utánvétet, ugyanis ha drága terméket rendelek és már a csomagolásán látom, hogy nem kímélték, akkor nem veszem át és a pénzem se öltem bele. Az eladó és a futárszolgálat meg harcolja le egymás között.
2020. nov. 28. 23:22
12/12 anonim válasza:
#11 Szerintem nem ezen múlik. Lehet még hibás vagy hiányos az a termék ezer módon.
Normális webáruházakban normális kultúrája van a panaszkezelésnek, bármivel is fizették ki a terméket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!