Ha egy ügyfél egy pitiáner bosszú folytán tönkreteszi a munkám és garanciális problémára hivatkozik, akkor mit lehet tenni?
Dokumentáltad a méréseidet?
Mi váltotta ki az ellenségeskedéseit?
Miért nem a rokonnal szereltette be?
Máskor légy résen.
Ha alkalmazott vagy, akkor jelezzed a főnökdnek még most időben.
Ha vállalkozó, akkor mondd meg neki, hogy számítson rá, higy utána évekig ülhettek a bíróságon és addig nem lesz zajos klímája se. A végén pedig a szakértői vélemény majd bebizonyítja, hogy utólag keletkezett a hiba. (még ha ez nem is 100%).
Azt ilyenek csak ugatnak, nem kell komolyan venni őket.
Megtörtént eset: ügyfél átakarta helyeztetni a házában a digitális elosztót és a beltéri egységeket. Ez fizetős munka, mivel hiba nincs, egy jól működő szolgáltatás átalakítása. Ügyfél nem fogadta el az árajánlatot illetve azt, hogy neki ezért külön is fizetnie kell. Természetesen elkezdte a "bezzeg ha egy nappal elmarad a számla, akkor mindent kikapcsolunk azonnal, és a visszakapcsolásért is pénzt kérünk." Szeretek vitatkozni az ilyenekkel, közöltem vele, ha egy havi számla elmarad, akkor kétszer kap a megadott emailra, mobilra felszólítást, először a számla esedékességének lejárta után 7 nappal, majd a 21. nap után és ha ezután sincs rendezve, a 30. napon korlátozzák a szolgáltatást. Mondjuk jogos volt a rémtörténete, sose volt korlátozva, de ne engem akarjon meggyőzni abban, amit még ő se hitt el, mikor mondta. 😀
Emberünk okos volt, azt mondta, akkor úgy gondolja, hamarosan szétrágja a kutya a kábeleket, bejelenti hibára és a hibát kötelesek vagyunk díjmentesen megoldani. Rámtette, így nem tudtam tájékoztatni, hogy belső kábelezés hibájáért semmilyen felelősséget nem vállalunk (kutya, nyuszi rágta szét a kábelt vagy felújítás miatt szakadt el). Kb. 20 perc múlva hívott újra, a rendszerünk pedig olyan, hogy ha egy ügyfél 24 órán belül visszahív, igyekszik ahhoz az operátorhoz kapcsolni, akivel beszélt. Feltéve, ha szabad, nem hívásban van vagy szüneten. Ritka, ha összejön, mivel több feltételnek is teljesülni kell. Ennek a palinak sikerült. Nem ismert meg. Előadja magát, hogy a kiskutya elrágta a kábeleket, és nincs szolgáltatás. Mondtam neki, semmi baj, rögzítek hibajegyet, de a belső hálózat kábelhibájára, mint most, hogy a kiskutya elrágta a kábelt, nem vállalunk felelősséget, ezért a kiszállást és a munkadíjat számlázni fogjuk. Ő erősködött, hogy ez nem így van, én mondtam, hogy de, így van. Panaszt akart tenni ellennem, itt "felfedtem" magam, hogy szívesen rögzítem a panaszbejelentést is, de kb. 30 perce is velem beszélt, akkor még egy működő szolgáltatás áthelyezésével kapcsolatban érdeklődött, nem fogadta el az árajánlatot és azzal köszönt el, hogy a kutya szétrágja majd a kábelt és díjmentesen megcsináltatja. Itt lefagyott, mondta, hogy pedig tényleg a kutya rágta szét... Nem tudom, hogy oldotta meg. 😀 Lényeg: így is, úgy is fizetett, csak ahogy megoldotta, kb. 1 napig nem volt se internete, se tv-je. 😀
Az ilyen ügyfeleket mindig utoléri a karma.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!