Miért ilyenek a Magyar emberek?
Rendelnek tőlem termékeket ,aztán még alkudoznak. Mondom oké. És utánvétes fizetést kérnek. Ezzel sincs baj. A probléma ott kezdödik amikor az utolsó pillanatban visszamondják a rendelést pl. Találtam olcsóbban szöveggel.
Vagy utánvétesnél visszaküldik hogy bocs ez mégse kell. Es akkor fizethetem a költségeket. Elöre meg ügye nem utalnak az emberek.
Akkor mi a fenének rendelik meg? Akkor miért kell megszivatni jelen esetben engem mint webáruhaz tulajdonost.
Egy elem lámpat nem tudnak bekapcsolni,aztán visszaküldik hogy hibás aztán ha nem cseréled ki mennek a figyasztóvédelemhez.
Vagy hogy használják 30 napig aztán 30 napon belül visszaküldik hogy megse kell, de mar elhasznaltak. Igy azt utana dobhatom ki es utalhatom vissza a penzt, ugyanis 30 napos pénz visszafizetési garanciának muszály élnie.
Mert Magyarországon keveredik az erőszakos paraszt mentalitás a szocialista reflexekkel. Olvass Móriczot, Mikszáthot: számos esetben felbukkan, hogy amikor valamit vesz a falusi, rögtön az az első gondolata, hogy "ez az eladó biztos átver, ez biztos rosszat sóz rám." Megvan persze az alapja is: régen a falusi piacok hírből sem ismerték a fogyasztóvédelem intézményét, amit megvettél, az a tiéd, szóval résen kellett lenni. Különösen amikor megjelentek a batyus zsidók, azok aztán úgy vágták át a gójt, ahogy nem szégyellték, mert holnap úgyis hat faluval arrébb lesznek, kit érdekel? Ez az évszázados reflex aztán meggyökerezett a szocializmusban is, amikor egymás átverése napi rutinná vált, nem is beszélve az áruk köztudottan pocsék minőségével. Így lett a magyar ilyen fillérbaszó, ügyeskedő, trükkösködő, és közben betegesen gyanakvó.
Félreértés ne essék persze, más országokban is mennek az átverések, csak hogy az élelmiszeripart említsem: mit is adnak el a McDonald's-ban "hús" gyanánt? Vagy miért is kerül félmillióba egy iPhone, ami ugyanazt tudja, mint az ötvenezres Android telefon? Amerikában más kultúra alakult ki: úgy kell átverni a vevőt, hogy ne vegye észre, és elégedetten távozzon. Ezért sosem a termék minőségét, hanem a termék nyújtotta életérzést reklámozzák. Vegyél ilyen kocsit, és menő leszel! Ja, igen, két év múlva szétesik a csipába, de addig is mekkora menő voltál már?!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!