Manapság mindenből meglehet gazdagodni csak jó marketing kell?
Rengeteg átlagos, gagyi, vagy csak simán jóval túlárazott termék van a piacon. Mégis megy, eladják, pörög az üzlet.
Tényleg annyi a lényeg hogy kell egy jó marketing, és meg kell találni a megfelelő vevőkört?
3:
Irreleváns. Jó marketinggel a szart is el tudod adni. Az emberke hülyék.
5:
Látom neked sincs sok közöd ahhoz, amiről beszélsz. Kit érdekel a visszatérő vendég, vagy qrvákrol beszélünk?
A balkánon sokkal bevettebb az, hogy alapítanak egy céget, lehúznak akit tudnak, majd csinálnak egy új céget új névvel.
Persze az is egy opció, hogy próbálsz kiépíteni egy brandet, de ez csak EGY lehetőség, és inkább magasabb szinten használt.
5. Nincs persze, végülis ezzel foglalkozom kb 7 éve.
Ha igazi értéket adsz az embereknek, akkor tudsz csak hosszútávú dolgot teremteni.
Persze megy a lehúzásos dolog is, viszont saját magadnak mondtál ellent amikor megfogalmaztad, hogy létrehoznak egy másik céget. Pont ezért. Sok közöd neked nem lehet a dologhoz, ha nem tudod milyen egy vásárlókör kialakítása.
Ennél jobban is lehetne árnyalni a kérdést, mert ez így is-is dolog. Bármiből nem lehet bármennyit kihozni, pont erre is van a marketing, hogy mit, hogyan, hol, milyet, mennyit, kiknek, stb. Bármi változik akkor az a végeredményen is megmutatkozik.
Gagyinak is van bizonyos piaca, de ez nem jelenti azt, hogy csak a marketing miatt lehet eladni azt ami gagyi, hanem csak annyit jelent, hogy van rá bizonyos kereslet és megveszik. Na meg a gagyi mögött nem is feltétlenül van marketing, hanem csak "nyomatják".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!