Szerintetek kevés a fizetésem? (netto 173) Bővebben kifejtem.
Száraz tények:
-Pontosan egy éve kezdtem el dolgozni
-Pórbaidő alatt (3 hónap) nettó 160 ezerért
-Jelenleg 173 ezer
-mérnök diplomával (csak Bsc, BME)
-Angol felsőfokú nyelvvizsgával (a nyelvet napi szinten kell használni, ez 90%ban írásbeli kommunikációt jelent)
-Maga a cég pici (4en vagyunk)
-Nagy forgalommal, ahhoz képest mérsékeltebb nyereséggel.
-Előrelépési lehetőség nincs.
Őszintén szólva nem igazán tudom eldönteni, hogy ez a pénz kevés vagy pont elegendő (azt tudom hogy semmiképpen sem sok) ezért a munkáért. Összehasonlítási alapom pedig nem sok van lévén első munkahely.
A munkámról:
A munka mennyisége eléggé változó, vannak napok amikor szinte alig van teendő, de vannak olyanok amikor ezerrel pörögni kell, és amig van munka ott kell maradni. (Ezeken a napokon a munkaidő készóra készpercig tart) A feladatom többnyire árajánlatok kiküldése, megrendelések visszaigazolása (vevőkkel kapcsolattartás), adott esetben fuvar szervezése külföldi gyártók felkutatása.
A válaszokat előre is köszönöm :)
@22
Na ja. Én most áruházban szopok nettó 125-ért, ami azért szomorú, mert taxis haveromat leszámítva gyakorlatilag a legjobban keresek a nem főnöki beosztású ismerőseim közt. Na jó, nem a legjobban, de ugyanannyit, az fix. Itt meg műszaki eladótól árufeltöltőn át pénztárosig mindenkinek ki van szúrva a szeme ezzel a 120-szal, aztán aggyonisten. A targoncás tanfolyamot most akarom megcsinálni, bár én azt hallom, ők se keresik degeszre magukat, pláne nem kezdőként. 3-4 műszakos güriért egyébként, ha én döntéshozó lennék, senki nem kapna 250 nettónál kevesebbet; garantálom, hogy lenne melós azonnal, bármilyen fos körülmények és bánásmód is legyen jelen az ilyen helyeken.
#23 de ez az, hogy van kevesebbért is..
Másrészről meg terjednek a félautomata targoncák...
Targoncás is 200-at kap az előbb említett helyen. 21-es voltam. Első 3 hónap betanítás alatt kap 150-et. Teljesen térítik a kocsit is, bár erre nem esküdnék meg, lehet, h csak 15ft/km. Szolnokról lenne járat is + általuk megcsinálhatnád a targoncás papírodat is, de gondolom 2 évet ahhoz alá kell írnod náluk.
Lehet, h terjednek a szuper targoncák, de azért az nem olyan, mint az összeszerelő meló, h full robot munka és meg tudják oldani ember nélkül. + a gépek behalnak, tehát kell ember oda is.
#21
Én gyárban dolgozom, kezdő fizu 170-180 nettó, 3 hó után 220-250+30e cafeteria, havi 4-5 túlórával 330-360at meg lehet keresni, ráadásul vidéken (2 műszak, Bridgestone)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!