Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Ki lehet rúgni valakit egy...

Ki lehet rúgni valakit egy facebook-komment miatt, amiben nem konkrétan a céget, hanem a "hülye ügyfeleket" minősíti?

Figyelt kérdés

Tagja vagyok egy olyan csoportnak, ahol eladók, stb. osztják meg a napi eseményeket, sztorikat.

Ennek a csoportnak az a lényege, hogy mindig az ügyfél, a vásárló, a kliens a hülye, vagy mert bunkó, vagy mert köszönni sem tud, vagy mert nem érti a dolgot elsőre - ami ugye a pultban állónak egyértelmű, mert oktatást kapott róla, meg már 1000 szerződést megkötött, de az ügyfél a hülye, mert nem tud mindent magától.


Na ebben a csoportban van most egy friss poszt, a lényege megint annyi, hogy a vevő harmadjára sem értette a dolgot, és megint visszakérdezett.

Ilyenkor eljátsszák a hattyú halálát, hogy "Miért??? Istenem MIÉRT???"

Egy ilyen történet alap.

Bár a csoport szabályzatában benne van, hogy bolt/cégnevet nem lehet kiírni, a történetekben nem is szerepel, de a posztolók vagy a kommentelők adatlapján sokszor ott van, hogy hol dolgoznak.

Mi van olyankor hivatalosan, ha ez eljut a főnökükhöz?

Még ha nem is tagja a csoportnak, egy printsreen-t is kaphat egy kamu e-mail címről, vagy bármelyik kolléga láthatja.

PErsze az ilyenek büszkék magukra, hogy fikázzák az ügyfelet meg a vevőt, és ők a kemény legények.

De pl. egy nagy cégnél, azt sem tudod, ki a HR-es, mert több ezren dolgoztok ott.

De sok főnök sem szereti az ilyesmit.

Én is multinál dolgozom, nem emrnék ilyesmit posztolni.


Ami miatt írok, az egy SIM-kártyás kis történet, tehát elég nagy cégről lehet szó.

Az illető em fél, hogy kirúgják, mikor a cég mindent megtesz, hogy ügyfélközpontúnak és segítőkésznek tűnjön?

Aztán jön egy barom, aki facebook-on osztja az észt.

De az első komment szintén olyan, hogy "mindig van egy hülyébb!"

Hát az én főnököm ezt nem tűrné, az biztos, és igazat is adnék neki.

Ekkora cégeknél meg, mint a mobilszolgáltatók, tuti van olyan kolléga, aki nem bír téged, és előbb-utóbb rossz vége lesz...

Elég hosszúra sikerült, de a lényeg, hogy hivatalosan ezért el lehet-e küldeni a munkavállalót?

Vagy jogilag nem oldható meg?

Joga van ahhoz, hogy véleményt formáljon az idióta ügyfélkörről?

Hozzáteszem, hozzánk is jönnek be olyanok, akiken csak pislogunk, vagy akár káromkodunk, vagy van, akit még hónapokig, évekig emlegetünk. De nem írnám ki facebook-ra, és a kollégáimnak is van annyi IQ-ja, hogy ilyet ne tegyen.



2018. jan. 5. 17:50
1 2 3
 21/21 anonim ***** válasza:
Én tagja vagyok egy "hülye ügyfelek" csoportnak és egy "k'öcsög a szolgáltató" csoportnak is. Játszuk le mindkét oldalról: ha én rendelek, akkor ugye minél kevesebbet akarok fizetni mert ügyfélként "nehogymán' az én k'rvaanyámat"; ha én vagyok a szolgáltató, akkor minél jobban rá kell sózni a terméket az ügyfélre, hogy fizessen az ügyfél minél többet és gazdagodjon a szolgáltató. Szóval akármelyik oldalon vagy, műveltség és egyéni kiállás kérdése, hogy hogyan tudsz helyt állni.
2018. szept. 12. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!