Alapszintű excel és word tudás kevés adminisztrációs munkához?
Alapszint nekem van ( Excel; pár függvény, kimutatáskezelés, közepesen jó szerkesztés, beágyazott objektumok, szimpla már kész makrók minimális javítása és futtatása, kezelés sharepointon, feltételes formázás, grafikonok, rögzített listából dolgozás, stb Word: normális kinézet, beágyazott objektum, hiperlink, űrlapkezelés alapjai, képkezelés, táblázatkezelés, kezelés sharepointon), de te attól messze vagy o.O
A munkám egy része adminisztratív, bár mérnök vagyok. És még így is hívogatom az IT-t, pedig 3 olyan szoftver van, aminek én vagyok az az adminja.
#6 de az, pár soros makrókról beszélek, ahol néhány oszlop beszúrását megtudom szögelni, meg megnyomom a gombot, ami elindítja, google segítséggel esetleg megnézem mit csinál, de csak ha eleve tudom mit kéne csináljon
Ez nagyon alap egy admin melóban
Hát kérdező ez nagyjából a "nyitottam már meg excelt" szint.
Amúgy én napi szinten dolgozom Word-Excel kettőssel, úgy hogy előtte nagyjából hozzád hasonló szinten ismertem. Ha napi szinten kell használja valaki, akkor előbb-utóbb elkezd belejönni, kihasználni a lehetőségeit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!