Miért elvárás a call centeres munkák 100%-ában a középfokú végzettség, aminek semmi köze a szakismerethez a munkakörben?
Nekem értelmes válasznak számít, ha valaki érvekkel levezeti azt, hogy miért elvárás.
A ****zés helyett. . !.
"Mert időkidobás.
Fél életen át minek tanuljak, ha a tudás úgy sem kell? "
Viszont akkor a mekiben fogsz megrohadni. Vagy lassan már ott sem. Szóval ne nyavajogj, magadnak köszönheted a helyzeted. Meg azért 4 év (ami neked így 40 körül estin-levelezőn max 2-3) nem a fél élet. De persze akármit is dolgozol, ha nem képzed magad közben, akkor ugyanott leszel 10 meg 20 év múlva is. Itt meg persze nyavajogsz majd, hogy éhenhalni sincs miből. És úgy halsz meg végül, hogy sose jössz rá, hogy hol rontottad el az életed. Mindig másban keresed majd a hibát, hogy nem tömte be a szádat, vagy ha mégis, akkor nem túl kellemes dologgal.
Balázs, amit kiszűrtem az utóbbi időben tőled, az hogy KITARTÓ vagy :) Csak jönnek, csak jönnek a kérdések....
Hogy mondjak én is valamit.
Merci gyárban egy tükröt felcsavarozni minek kell autószerelői végzés?
Vagy az autóalkatrész kiszállítóknak minek kell autószerelői végzés. (unix, bárdi) Cikkszám alapján dolgoznak....
Azért mert megteheti, vannak rá így is emberek ezzel a feltétellel, és azért mondjuk nem hátrány, de nem is sok előny, de azért előny.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!