Miért jellemzô ez? Miért ilyen igazságtalan az élet?
Mi akik sokat tanultunk,képeztünk magunkat(én mérnök vagyok),sokszor nem akarjàk a cégek megadni a magas fizetést több év tapasztalattal,pl 6 év,és amikor bemondok egy bérigényt huzzàk a szàjukat.
És közben meg sok kis huszonéves kiscsaj mind Merciben pöffeszkedik,meg ilyen olyan Loui Vuiton,Gucci,meg luxus nyaralàsok.
Ugyanezt làtom 20-n éves romàknàl,pedig nem hinném hogy sikeres céget alapított meg elvégzett egy MBA szakot.
Én ezzel szemben teperek,és hatszor annyi energiàt fektetek bele a dolgokba,és nekem mégsincs még ilyen bôségem pedig rengeteget teszek érte,de mégsincs két heti luxus nyaralàs,nincs Mercim.
Nem panaszkodàsnak írtam,mert tudom elérem csak mégis zavar,hogy sok fiatal cigàny meg kiscsaj olyan élményeket kocsikat szerzett hogy lesek.
Régen amikor 20-as éveim elején voltam 2-3 ezer forintot pakolgattam egyik zsebembôl màsikba.
És amikor làtom mint amit fent írtam a szívem szorul össze,hogy mit rontok el,hogy én még nem tartok ott,pedig nem vagyok màr olyan fiatal,7 év tapasztalatom van a területemen(IT).
Errôl beszélek :)
Meg a sok 20-n éves sràcról akik konkrétan Audikban ülnek,meg Mercikben.
Nem ez a lényeg,hanem,hogy rengeteg szinte gyerek még fiú/lány ül jobbnál jobb autókba meg utazgat olyan helyekre ahol minimum 5-6kiló egy heti nyaralás.
Ezek csak példák,és,hogy miért van ez,hogy elvileg mi jól fizetett szakemberek vagyunk és nekünk nehezebb ebből a szempontból mik ők gyakorlatilag 20-n évesen elérték nem feltétlenül szülők által.
Mi az hiányzó elem ami nekik meg van?
Szerinted milyen élet az, ahol folyton azon rettegsz, mikor kapnak el a yardok/nyírnak ki a rivális bűnözők?
Egyébként nem az az általános, amiről beszélsz, van ilyen is, ott jó eséllyel bűnözés áll a háttérben, ami hosszabb távon nem kifizetődő.