Milyen munkahelyeken nagy a fluktuáció és miért?
felsőfokú műszaki végzettséget igénylő területekről érdekelnek a válaszok.
tehát például, ha valaki 28-29 éves korára éri el, hogy be tud kerülni egy olyan nagy multihoz, amihez más pályakezdőként, akkor az inkább ne is erőltesse?
Mert próbaidőn kirugják ugyis, aztán kereshet újra honapokig munkát?
Vagy hogyan megy ez? Vannak emberek, akiket 3-4 helyre is várnak dolgozni?
akkora mérnökhiány van ebben az országban, hogy a leghülyébbeket is felveszik dolgozni- ha meg értesz valamihez, akkor tök mindegy hány éves vagy
nálunk 23-24 éves mérnökök is vannak, (mondjuk, mérnököcskék is vannak :S) közülük egyik már senior pozícióban van, hiszen már gyakornokként itt dolgozott...a legidősebb mérnök 60 múlt, egy éve van csak a cégnél...közte meg minden korosztály..
igen?
és hol van ez?
Én egy hetes gépészmérnökös hirdetésállományt Budapestre vetitve átnézek 1 óra alatt.
És meg tudok pályázni 4-5 darabot.
Abból felhiv 2-3, abból egy minimum Bosch-nak kereső HR alvállalkozó :D
lassan 3 éve vagyok egy 50 fős cégnél műszaki mindenes (tervezés-minőségbizotsitás, vállalat reprezentálása, rendszergazda, stb).
26 éves vagyok.
Kilátásaim egy uj munkahelyre igen gyengék.
Felvett volna egy kis cég, ott a főnök csávokát 10 perc alatt ledumáltam. Még ő hivogatott másnap, hogy akkor mennék e....hogyne...csöbörből vederbe...
alig 2 hete volt az állásbörze a BME-n, miért nem mentél?
amúgy Fejér megyében dolgozom, de hiány van mindenhol, Linkedin profil és ősrégi önéletrajzok alapján hívogatnak
pár példa:
Győr és környékén van vagy 3 nagyobb ipari park ez elsősorban Audi és beszállítói, Lear JIT, de ott a Dana egyik fele off-highway üzletággal
Kecskemét, ami Daimler és beszállítói pl Jabil, Johnson Conrols JIT
Tatabánya, Környe, Tata, Oroszlány ez elég vegyes:
- autóipar: Delphi (csatlakozók, kábelek), Bridgestone (autógumi), AGC (autóüveg); három Borg-Warner (turbók, emissziós alkatrészek); Wescast (öntöde és megmunkáló); Otto Fuchs (keréktárcsák)
- egészségügy Coloplast (sztómazsákok pl, tisztateres gyártás) , Reckitt Benckiser (fecskendők meg fogalmam nincs mik)
- egyéb: Grundfos (szivattyúk, villanymotorok), Henkel (egyik fele tuti porkohászat repülőgép iparnak), GE Water (szenyvíztisztító modulok); Musashi (festékek); Koloman Handler (iratrendezők, szerszámok)
Székesfehérvár és Mór, Pusztavám:
- autóipar: Lear (kárpit), Dräxelmaier (kábelkötegek), Johnson Conrols/Adient (ülésszerkezetek), Gestamp (ha minden igaz műszerfal), Benteler (ők csinálnak valami csöveket, azt hiszem); két SEWS (kapcsolódobozok, vezérlők, terminálok, csatlakozók, tisztateres gyártás, a másikban kábelek); Rába (fémalkatrészek, ha minden igaz), Fehrer (üléshabok); Alcoa és Sapa (minden, ami alumínium, öntéstől a csövekig, alufelnik); Harman (elektronika);
Veszprém
autóipar: pl Continental (elekronika- szenzorok), Valeo (autó elektronika)
Pápa/Mezőlak Yangfeng (autókárpitok), Johnson Controls (fémalkatrészek); Hirtenberg (autóipar, de nem tudom pontosan mi)
Kisbér/Ászár: Wild (autóipar, fémalkatrészek);SEWS (azt hiszem elektronika),
Pest megye - Vác Trigo (válogatás, projektmérnöki munka), ContiTech (azt hiszem hűtőrendszerek autókba)
hirtelen kb ennyi jutott eszembe, ami érdekes lehet neked, de Zalaegerszeg és Nyíregyházán, talán Bicskén is van fejlesztés
hát köszi, de Pesten szeretnék dolgozni.
Legalább addig, amig egy autót meg tudok venni...(30 éves koromra talán sikerül)...mert az nem oké, hogy napi 3-4 óra ingázás. Sajnos pesten kaptam egy lakást...és ha kiadnám...leélnék a rákba én pedig nem akarom.
hát igen, jobb helyeken a teljesítményre adnak.
az én munkahelyemen csak és kizárólag a nyalásra adnak pénzt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!