Miért ilyen nagy a fluktuáció idegen nyelvű helpdeskes állásoknál?
Pedig a fizetés jó. Most engem is több helyről kerestek angol + spanyol nyelvtudással. Küldöldi ügyfeleket kellene támogatni számítógépes problémák megoldásában. De elég sok rosszat hallotam ezekről a munkákrók/SSC cégekről.
Mi az igazság?
Esetleg személyes tapasztalatot tudna írni valaki?
Köszönöm szépen!
Mert stresszes és unalmas.
A userek általában 2 bitesek és a 90%-uk ugyan azzal (az általában triviális) hülyeséggel hív fel. És napjában 50x kell elmagyaráznod egy műszaki félanalfabétának, hogy magyarázza már el értelmesen mi a hiba (leírás: NEM MŰKÖDIK!) majd ha ezt negyed óra után kiköhögte nagy nehezen (hogy a kollégái szórakozásból elfordították a képét a vindózban) akkor nyomja le az altcrtlnyíl kombót.. Utána 5 percig hallgatni, hogy de ő nyomja mind 7 betűt egyszerre de nem történik semmi....
A #3 nagyon szépen összefoglalta a problémát. Ugyanaz az én tapasztalatom is. Sok mindenhez kell érteni de az esetek nagy többsége triviális hiba javítás. Hol van az irodai dolgozóktól elvárt felhasználói szintű számítógépes ismeret ? Felismeri a számítógépet egy bicikli meg egy kombájn mellett ?
Ráadásul amikor segíteni akarsz, még veled veszekszik az idióta, hogy az nem is úgy van, mert neki otthon működik, meg a szomszéd Pistike aki okos fiú már megmondta a frankót. És nem küldheted vissza anyjába.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!