AVIS-nél miért nagy a fluktuáció? Vagy csak az üfszolgálaton?
A Henger utcai irodára gondolsz, vagy a rental station-ökre?
Egyébként azért, mert multi, a melók nagy része monkey-job, középfokú nyelvtudással és érettségivel elvégezheő, egy idő után nulla kihívás, előre lépni meg ugye csak kevesen tudnak.
Vannak ott egyébként jávások, egyéb fejlesztők, mérnökök is, az ő melójuk érdekesebb egy fokkal, ott kisebb is a fluktuáció.
Már néhány éve nem a Henger utcában van az iroda.
Amúgy legnagyobb elvádorlás customer service-en van, de az kemény meló. Állandóan telefonok, ügyfelek problémáinak megoldása, szigorú munkarend. Mindenkinél mérik a megoldott problémák számát, telefon hívások hosszát, ki hány percet van távol az asztalától, stb.
Asszem bruttó 300 körül van a kezdő, de nem sokáig szokták bírni az emberek. Inkább itt élő külföldiek csinálják. Nekik csak könnyebb, mert egész nap az anyanyelvükön beszélhetnek.
Többi helyen is nagy a vándorlás, ennek legfőbb oka, hogy sokmindenki túlterhelt, és sok hasonló cég jobban fizet.
Hiába kapnak mondjuk 220 nettót, a 3 nyelvet beszélő diplomás fiatalok többet akarnak, és sok helyen meg is kapják. Az Avis nem nagyon szokott versenyezni a fizetésekkel.
Állandó változások vannak a cégnél, és sokak szerint nem jó irányba mennek a dolgok. Egyre nagyobb probléma pl a helyhiány. Pár éve költözött az új irodába a cég, de már kinőtte. Folyamatosan veszik fel az új embereket, és lassan már minden létező szabad helyen munkaállomás lesz. A múltkor kb 3 hónapot kellett várni, hogy beszerezzék az IT eszközöket, addig sokszor nem tudtuk leültetni a diák munkásokat. A konyhában is alig lehet helyet találni dél körül. Meg a wc-re is néha várólista van :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!