Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Egy biztosítóban a contact...

Egy biztosítóban a contact centerben vagy az adminisztratív területeken jobb dolgozni?

Figyelt kérdés
A contact centerben főbb feladatok: bejövő hívások kezelése, ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, biztosítási termékek ismertetése, számlainformáció, panaszkezelés, e-mailek megválaszolása, az adminisztratív területen a főbb feladatok biztosítási termékek rögzítése, kezelése; a biztosító nyilvántartási rendszerében szereplő adatok ellenőrzése a KEKKH nyilvántartásával összevetve; biztosítási szerződések módosítása, törlése.

2016. jún. 13. 20:47
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!