Telefonos ügyfélszolgálati munka mennyire stresszes?
azon is sok múlik, hogy hol.
nem mindegy, hogy olyan emberekkel beszélsz naponta órákat, akik egytől-egyig szidnak, bunkók veled, panaszkodnak, téged tesznek mindenért hibásnak stb.
vagy mondjuk olyanokkal, akik intelligensek, és a problémára megoldást szeretnének találni, nem az első embert leordítani, tehát akik fel tudják mérni azt, hogy az ügyfélszolgálatosnak van a legkevesebb köze a problémához.
ezeknek az aránya meg ugye cégprofiltól függ. telekommunikációs vagy bármilyen más szolgálatást végző cég ügyfélszolgálatán elég nagy az esély rá, hogy inkább a bunkóbbak vannak többen, hisz sok pénzt fizetnek olykor rossz szolgáltatásért.
olyan helyen, ahol nem előfizető ügyfelek vannak, hanem például bejelentkeznek a céghez, időpontot kell egyeztetned az ügyfelekkel, ott viszonylag kellemesebb dolgozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!