Sales-esek! Ha meglévő ügyfelekkel telefonon tartjátok a kapcsolatot, de egy-kettőjüknél borzalmas a telefonvonal minősége, alig halljátok, h mit mond, akkor hogyan oldjátok meg a helyzetet?
Figyelt kérdés
Nemrég kezdtem dolgozni ezen a területen, és ezen a héten is volt két ilyen hívásom. Szeretném tudni, hogy a tapasztaltabb kollégák hogyan kezelik ezt. Előre is köszönöm szépen a válaszokat!2015. okt. 30. 21:22
1/3 A kérdező kommentje:
Azt kifelejtettem, hogy mondtam az ügyfélnek, hogy nagyon rossz a vonal, alig hallom, h mit mond, de nem javult a helyzet:(
2015. okt. 30. 21:26
2/3 anonim válasza:
Legkozelebb Skype-on probaljatok lebonyolitani a hivast.
3/3 anonim válasza:
Értékesíts neki telefonvonalat...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!