Hogyan is néz ki a Call Centeres munka?
A jövő héten kezdek, és szeretnék addig minél több infót gyűjteni azoktól, akik dolgoztak / dolgoznak ilyen munkakörben.
Bejövő hívások kezelése lesz a feladat, azt több helyen is írták már, hogy a 'nem feltétlen kedves emberekre' készüljek fel:).
És azon kívül mire lehet még nagy valószínűséggel számítani?:)
Szeretném ezt csinálni, és jól(!) csinálni, szóval ezért érdekel mások véleménye, akik benne voltak már. A monoton munka nem probléma, és közel végtelen türelemmel bírok, - vagyis legalább rengeteggel - és kiveszem többnyire hogy mi a nyűgje a másiknak még akkor is ha csak 'körülírja' azt a 'valamit', ami nem működik.
(Mert ugye nem az a lényeg, hogy mi az a 'valami', hanem az, hogy nem működik:D!)
Úgy jobban beugrik, hogy ügyfélszolgálatos?
Az a személy, aki a beérkező -többnyire indulatos panaszos- telefonokat fogadja és megpróbál cége nevében elfogadható válaszokat adni.
Villámhárítok többnyire.
Igen, de gondoltam van valaki aki mint így dolgozik, vagy dolgozott a közelmúltban, és pontosabban körbetudná írni:).
Teszem azt hogyan kezeld jól a problémás ügyfeleket, ecetera:).
Telekom, bejövő hívások kezelése:).
Csupán ennyit tudok.
Akkor a hívásaid nagy része számlareklamáció lesz, erre készülj fel! :)
Egy jó tanács: mindig kijelentő mondatokat használj az ügyfelekkel való beszélgetés során, ne kérdő, meg feltételes módban beszélj. Ha megérzik, hogy bizonytalan vagy, azonnal a torkodnak ugranak :)
Ez tényleg egy jó tanács, köszönöm utolsó:).
Ment a zöld:).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!