Call centeres munka tényleg nagyon pocsék?
Nem a hideghívásosra gondolok, hanem pl. szolgáltatócégek call centereire, ahol az ügyfelek panaszaival kell foglalkozni (pl. Telekom, UPC vagy bankok stbb.)
És a fizetés milyen?
Csak néha pocsék, de akkor nagyon :)
Bankoknál elég kemény, sok a norma, értékesíteni is kell, több műszakos, és mindig kedves bájos az ember, akkor is ha az ügyfél eleve egy idegbeteg arrogáns alak.
Cserébe bankoknál van rá általában lehetőség, hogy cégen belül előre mozogjon az ember, mivel pár év alatt termék ismeretet lehet szerezni, amivel már lehet valami kezdeni házon belül (ok, vezérigazgató nem lesz belőled, de magát a centert ott lehet hagyni).
Én csináltam hideghívásost,meleghívásost,értékesítőit, panaszkezelőit, adósságbehajtóit, minden félét...én szerettem. A bér annyi,amennyit a munka ér,picivel több,mint a minimálbér. Ha idegen nyelven csinálod,akkor korrektebb,akár 150-190 között is.
Óránként 10perc szünet, plusz 30 perc kajaszünet jár. Egy fűtött-hűtött irodában ülsz, kényelmes székkel, "saját" asztallal...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!