Mi a feladata egy ügyfélkapcsolati menedzsernek?
ez valami kamu MLM pénzügyi vállalkozás?
Normál esetben egy ügyfélkapcsolati manager nem befektetők szerzésével foglalkozik, hanem tartja az ügyfelekkel a kapcsolatot, figyeli, és szükség esetén közbeavatkozik az olyan folyamatoknál, amik az ügyfél kiszolgálására irányulnak, ha valami gondja/baja/nyűgje van, úgy érzi, hogy elakadt valami, akkor ott is segít, tárgyal a prospect cégekkel, akik még nem ügyfelek, de potenciálisan azok lehetnek.
És persze jó kapcsolatot ápol az ügyféllel, ismeri az ügyfél igényeit és terveit, és ha a cégnek van egy megfelelő ajánlata, akkor természetesen azt elmondja az ügyfélnek (a jó kapcsolat érdekében azonban nem feltétlen érdemes minden hülyeséget rásózni, inkább olyasmit ami mindkét félnek előnyös).
Szóval normál esetben szó sincs tukmálásról, természetesen a munka része a meglévő ügyfelek kezelése mellett az újakkal tárgyalás is, és az is, hogy ajánlatokat készítesz nekik, de a cégeknél ahol én dolgoztam kb ezek voltak egy ügyfélkapcsolati kolléga feladatai.
Persze sajnos mostanában az összes jutalékos, kamu munkát hangzatos címekbe csomagolják (pl ügyfélkapcsolati manager, meg pénzügyi elemző, és társai, mindegy, hogy mi csak szerepeljen benne a manager szó, mert arra ugranak az emberek), de normál esetben nem erről szól egy ilyen terület.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!