Milyen az a munka, ahol csak (járművet) kell vezetni?
Én szeretek vezetni... nagyon szeretek vezetni :D Eddig csak autóra van jogsim, de mindenhol csalódok... Unix "Kiszállító" munka alatt egész mást vár el, kapcsolatkiépítés jópofizás stb... GLS meg ilyen futároknál pedig már túllőnek a célon, és hajtanak mint a marhákat, full stresszes.
Milyen az a munka, ahol az a dolgod, hogy árut szállíts, de csak idáig terjed a munkaköri leírása.
Kamionnál is azt mondták, hogy nem csak vezetésből áll, sok másból is. De akkor mi az az igazi ilyen munka? Vagy ilyen nem is létezik?
Nem kell földhözragadt ötlet, akármi javaslat jöhet. Hókotró a hegyekben vagy akármi... Képes vagyok elmenni odáig, mert egyszerűen semmi más munka nem érdekel, ezt imádom és ez tesz boldoggá. Nem lustaság, de könyörgöm annyi ember van aki utálja és hülyét kapna íróasztali munkánál, én is így vagyok a fizikai munkával. Nem szeretem. (Téglapakolás stb...)
de tudtam hogy 1 ilyen idióta is írni fog ide...igen, tudd meg hogy büdös a fizikai munka, én utálom és kész...Miért kellene szeretnem? Más meg az irodai munkát utálja, és inkább pakolja a téglákat, arra miért nem mondod hogy büdös a munka?
Mellesleg miért baj, hogy nem akármit akarok dolgozni? Baj hogy szeretném élvezni is, és nem belefásulni az életbe? Azok akik azt dolgozzák amit nem szeretnek nézd meg hova jutnak, beszűkült látókörű szürke emberek lesznek, és "majd rájössz hogy milyen szar az élet" felfogásban élnek.
De tudod mit? Köszi az ötletet a targoncára ;)
Mivel kb minden lehetőséget kilőttél amihez elég egy jogsi (aminek azért valljuk be nincs sok értéke, kb mint egy érettségi) a legmegfelelőbb talán a nemzetközi árufuvarozás lenne, a nyergesvontatót nem a sofőröknek kell lepakolni általában, viszont cserébe a fülkében élsz akár heteken keresztül is.
Sajnos a hosszútávú prognózisai a tisztán sofőri munkának nem jók, egyrészt, mint ahogy fentebb írtam, abszolút nem bántásképpen senki felé, de a 21-ik században már a vezetés alapkompetencia, durva hasonlattal az írás-olvasás szintjére lőném be.
Másrészt több nagy piaci szereplő gőzerővel dolgozik az automata járműveken, és amint a mindennapokban használhatóvá válnak, a szakértők szerint elsőként a sofőri/fuvarozói munkaköröket fogják gyakorlatilag kiváltani sacc 10-15-20 éven belül.
Pedig buszsofőri munka közt is van különbség.Városi helyi járatokon,zárható fülke,alig vesznek jegyet,ha meg igen,pont annyival fizethetsz csak,mint a jegy.Feleannyi pénztármunka.Jobban el vannak zárva az utasoktól.Igaz ellenőrizni kell(ene) bérleteket.
Vagy villamosvezető.
"Másrészt több nagy piaci szereplő gőzerővel dolgozik az automata járműveken, és amint a mindennapokban használhatóvá válnak, a szakértők szerint elsőként a sofőri/fuvarozói munkaköröket fogják gyakorlatilag kiváltani sacc 10-15-20 éven belül."
Ez a baj ezzel a nem kicsit elk.rt világgal. Csak gratulálni tudok, hogy egyesek még tapsolnak is, nem rád célzok 13-as, félre ne érts, csak, ha ez így halad, hogy már mindent automatizálunk, akkor nem sok értelme lesz a létezésünknek, elég szomorú jövőkép. Egy buszsofőr.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!