Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Teljesen megalázott a főnököm....

Teljesen megalázott a főnököm. Hogy létezhetnek ilyen emberek?

Figyelt kérdés

Pályakezdő vagyok és nagyon lelkesen mentem dolgozni az első munkahelyemre. Szakmailag bőven van mit fejlődnöm, és végülis ez volt a problémája a főnökömnek (érzésem szerint), amivel önmagában nincs gond. De miért kell teljesen megalázni a munkavállalót?

- pontosan tudta pályakezdő vagyok és mégis irreálisan nehéz feladatokat adott

- nem kötöttünk munkaszerződést még 1 hét után sem (azaz próbamunkáztatott ami kifejezett tilos a magyar jogban)

- végül természetesen nem fizetett ki rendesen, hanem alkudoznom kellett vele és egy kb. a fizetésem felét kaptam meg készpénzben

- ezt megelőzően személyesen sértegetett több napon keresztül, amire én próbaidő alatt felmondtam

- a felmondásomra az került rá Ő mondott fel nekem:)

- és röhögött azon, ha fel akarok mondani, írjam meg a saját felmondásomat profi módon és akkor aláírja (okés, ez utóbbit lehet tudnom kellett volna, most megtanulom).

Úgy érzem semmi rosszat nem tettem, nagyon tisztelettudóan viselkedtem. Hogy létezhetnek ilyen emberek, akik így viselkednek? Apám csak annyit mondott "üdvözlet a munka világában fiam". Igaz lenne ez?

2015. febr. 6. 15:10
 1/7 anonim ***** válasza:
87%
Kifogtál egy köcsög szemétládát. A fontos, hogy ne vedd magadra. Előfordulnak ilyen emberek is, de nem ez az általános. Örülj, hogy megszabadultál tőle, és lépj tovább! Fel a fejjel, ennél csak jobb jöhet! :)
2015. febr. 6. 16:24
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
mire írtatok felmondást, ha nem volt szerződésed sem?
2015. febr. 6. 16:33
 3/7 anonim ***** válasza:
50%

Ilyenkor vissza kell a főnök úrhoz sétálni a munkaügyi főfelügyelőség kollégáival és megnézni, hogy hogy röhög amikor kap egy 1,5 milliós büntetést, amiért nem volt munkaszerződésed és nem fizetett ki. Aztán kacsintani neki kifele menet.