Hogy hívják/nevezzem el azt a rész az önéletrajzomban, ahol magamról írok?
Képesség címszó alá írtam azt a részt, ahová a jogsimat írtam és a számítógépes ismereteimet írtam.
De milyen "címet" adjak annak hová azt írnám le, hogy kommunikatív vagyok, pozitív személyeség? ezeket egyáltalán érdemes beleírni vagy ettől már egy HR-es a falnak megy?
Tudnátok ebben egy kicsit segíteni?
Miért ne? Ezt kifejtenéd bővebben is? Akkor szerinted hogy kell kinézni egy jó/elfogadható önéletrajznak?
Komolyan érdekel, mert szerintem tuti az önéletrajzommal lehet a baj, mert eddig nem nagyon írtak vissza. Hisz olyan munkákra adom be csak, amire meg van a képesítésem, iskolám.
Köszi előre is a segítséget.
Oké, valahogy sejtettem, hogy itt nem igen kap az ember érdemleges választ!
Köszi azoknak, akik megpróbáltak segíteni!
oké, mire akarsz pályázni?
sori betanított munka? senkit nem érdekel az önéletrajzod, lényeg, hogy legyen 8 általánosod vagy egy szakmád és legalább félig tudj helyesen írni + a fényképeden legalább félig józan legyél
irodai adminisztrátori munka? senkit nem érdekel, hogy pozitív gondolataid vannak, megy kommunikatív vagy (van egyáltalán ilyen magyar szó?) amellett, hogy minden második idióta ezt írja az önéletrajzába, szerinted ki a fene fogja elolvasni...ránéz a HR-es a a "tulajdonságaim" felsorolási pontra - és iktatja az önéletrajzodat a kukába - amire kíváncsi, hogy mennyi tapasztalatod van és milyen programokkal tudsz bánni a számítógépen
Ennél komolyabb munkákra vágysz? ki nem tojja le a tulajdonságaidat, a szakmai tapasztalatod érdekel mindenkit
Önéletrajz nem egyenlő a csacsogásról magadról
önéletrajzba beírod
- a neved,
- az elérhetőségeidet,
- hol dolgoztál,
- milyen munkakörben,
részletezed, mik voltak a feladataid (úgy, hogy legalább a felét megértse a HR-es is vagy legalább a leendő felettestől kapott kulcsszavakat megtalálja benne , pl tervezőmérnökkét CAD program: ProE, AutoCAD , autóiparban PPAP, APQP, 8D, PFMEA, etc) - ha vezetőnek pályázol, akkor derüljön ki az önéletrajzból, hány beosztottad volt az előző helyen vagy hány emberért voltál felelős
- leírod, hol tanultál,
- milyen szakon végeztél,
- mikor végeztél
- ha első munkahely, akkor részletezed, milyen gyakorlataid voltak és milyen tárgyakat tanultál (egyértelműsítve, hogy mit fedett le a tantárgy) + miről szólt a diplomaterved
- leírod, milyen egyéb releváns dolgokkal rendelkezel: nem iskolarendszerű képzések, jogosítvány, nyelvtudás (ha értelmes helyre pályázol, akkor a CEFR szerint, ha nem annyira vagy nem biztos, akkor a közel anyanyelvi-tárgyalóképes-alapfok megközelítésben)
- ehhez dobsz a jobb felső sarokba egy friss fényképet, amin moderáltan mosolyogsz, meg vagy fésülködve és szemből látszol (és nem látszol részegnek)
- utolsó pontként feltünteted a bérigényed (reálisat)
postai beküldés esetén teszel rá egy aláírást / elektronikus esetén is, ha meg tudod oldani
és kész
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!