Behívtak a TESCO-ba állásinterjúra /zöldség árufeltöltő/ holnapra. Mire számítsak?
# 10
Ezek teljesen standard kérdések, kb. mindenhol minden pozinál felteszik őket.
Behívtak a TESCO-ba állásinterjúra /zöldség árufeltöltő/ holnapra. Mire számítsak?
sziasztok olvastam a kérdést és gondolom besegítek pár jó válasszal
aki árufeltöltőnek jelentkezik bárhova is
pár rutinos kérdésre kell választ adnia
főleg zöldségek ről hogy lássa képben vagy e
pl milyen fajta zöldségeket ismersz ha erre tudod a választ máris nyertél
akkor második kérdés
hány féle almát ismersz
ha egy vevő becéloz és segítséget kér bármilyen zöldséghez
tudnod kell rögtön ugrani és segíteni
tudnod kell használni a súlymérleget
akkor pl tudni kell használni a kézi ár leolvasót
figyelni kell a zöldségek frissességét
teszem azt árufeltöltés közben pl ha fonnyadást látsz azt szelektálni kell és a frisset a helyére pakolni ha másnap frissáru érkezik az újat hátra a régit előre rakni mindig a frissnek kell az új áru előtt lennie
teszem azt pl répa alma retek stb zöldség van
a frissen bejövő árut a régebbi alá teszzük be és nem fölé
hadd higgye a kedves vevő hogy a friss árut vette el és nem amelyik mondjuk ma érkezett be de ezt neki nem kell tudnia
ha valamit keres mert esetleg nincs kint akkor informálni kell a vásárlót hogy mi a helyzet pl
most fog érkezni vagy netán elfogyott
vagy keveset rendeltek és még délelőtt lett kirakva de már elvitték és nincs több készleten tudni kell kommunikálnia vevőkkel
de ha esetleg olyan vevővel akadsz össze aki nagyon szemétkedős vagy szeret beszólogatni ahhoz is tudni kell
szólni lehet hogy épp rossz napja van előfordul mindenesetre tudni kell a vevővel ember barát hangon tárgyalni ha kifogyott valami és van raktáron akkor kirámolni figyelni az áru útját beérkezéstől a kasszáig
ha nem tudod lecsillapítani a normális hangnemeddel a kötekedőt akkor minden feltűnés nélkül biztonsági őrt kell hívni segítségül nem szégyen a segítségét kérni
és majd ő lecsillapítja a vevőt ha ő odajön segíteni neked
akkor ő már intézkedik a vevővel szemben
persze tudni kell kezelni a vevői reklamációkat is
ami minden esetben az eladónak fog szólni te meg egyszerűen ezt a vezetőségnek jelzed a reklamációt ha ilyesmi van
és ezt követően a jelzés után semmi dolgot nincs mint folytatni a munkádat a megszokott módon áru pakolása
vevő segítése ha szükséges tájékoztatás más néven vevő és
eladói kommunikálás ha kell kisegíted a többi kollégát amennyiben szükséges előfordulhat
remélem ennyi sor válasszal segítettem valamelyest
üdv egy volt sparos dolgozó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!