Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Behívtak a TESCO-ba állásinter...

Behívtak a TESCO-ba állásinterjúra /zöldség árufeltöltő/ holnapra. Mire számítsak?

Figyelt kérdés
Például teszt lesz? De bármi más is érdekel, kérlek írjatok. 22/F

#Tesco #teszt #állásinterjú #árufeltöltő #zöldség árufeltöltő #zöldség-árufeltöltő
2014. márc. 16. 20:24
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:

# 10


Ezek teljesen standard kérdések, kb. mindenhol minden pozinál felteszik őket.

2015. jan. 28. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 nyilasattila válasza:

Behívtak a TESCO-ba állásinterjúra /zöldség árufeltöltő/ holnapra. Mire számítsak?


sziasztok olvastam a kérdést és gondolom besegítek pár jó válasszal


aki árufeltöltőnek jelentkezik bárhova is


pár rutinos kérdésre kell választ adnia


főleg zöldségek ről hogy lássa képben vagy e


pl milyen fajta zöldségeket ismersz ha erre tudod a választ máris nyertél


akkor második kérdés


hány féle almát ismersz


ha egy vevő becéloz és segítséget kér bármilyen zöldséghez


tudnod kell rögtön ugrani és segíteni


tudnod kell használni a súlymérleget


akkor pl tudni kell használni a kézi ár leolvasót


figyelni kell a zöldségek frissességét

teszem azt árufeltöltés közben pl ha fonnyadást látsz azt szelektálni kell és a frisset a helyére pakolni ha másnap frissáru érkezik az újat hátra a régit előre rakni mindig a frissnek kell az új áru előtt lennie


teszem azt pl répa alma retek stb zöldség van


a frissen bejövő árut a régebbi alá teszzük be és nem fölé


hadd higgye a kedves vevő hogy a friss árut vette el és nem amelyik mondjuk ma érkezett be de ezt neki nem kell tudnia


ha valamit keres mert esetleg nincs kint akkor informálni kell a vásárlót hogy mi a helyzet pl

most fog érkezni vagy netán elfogyott

vagy keveset rendeltek és még délelőtt lett kirakva de már elvitték és nincs több készleten tudni kell kommunikálnia vevőkkel


de ha esetleg olyan vevővel akadsz össze aki nagyon szemétkedős vagy szeret beszólogatni ahhoz is tudni kell

szólni lehet hogy épp rossz napja van előfordul mindenesetre tudni kell a vevővel ember barát hangon tárgyalni ha kifogyott valami és van raktáron akkor kirámolni figyelni az áru útját beérkezéstől a kasszáig


ha nem tudod lecsillapítani a normális hangnemeddel a kötekedőt akkor minden feltűnés nélkül biztonsági őrt kell hívni segítségül nem szégyen a segítségét kérni


és majd ő lecsillapítja a vevőt ha ő odajön segíteni neked

akkor ő már intézkedik a vevővel szemben


persze tudni kell kezelni a vevői reklamációkat is


ami minden esetben az eladónak fog szólni te meg egyszerűen ezt a vezetőségnek jelzed a reklamációt ha ilyesmi van


és ezt követően a jelzés után semmi dolgot nincs mint folytatni a munkádat a megszokott módon áru pakolása

vevő segítése ha szükséges tájékoztatás más néven vevő és

eladói kommunikálás ha kell kisegíted a többi kollégát amennyiben szükséges előfordulhat


remélem ennyi sor válasszal segítettem valamelyest


üdv egy volt sparos dolgozó

2016. okt. 17. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!