Mit kéne tennem?

Figyelt kérdés
Hivatalban dolgozom és időnként ügyfelezek is. Volt, hogy munkatársam megjegyezte, hogy nem voltam az ügyféllel elég határozott. Ez viszont abból ered, hogy az én jellemem inkább visszahúzódóbb, viszont türelmes vagyok és kedves. A munkámat ugyanúgy ellátom, nincs benne kifogásolni való. Munkatársaim viszont domináns, határozott jellemek, többször ügyfelekkel is türelmetlenek és feszültek. Ezzel semmi baj nincs, mindenki más jellemű. Nekem a határozottságot, domináns jellemet meg kell játszanom, és nem a természetes személyiségemből ered. Úgy érzem, mint pályakezdő fiatal, hogy a mai világban a határozottsággal, és agresszióval lehet érvényesülni. Úgy veszem észre, hogy azok az emberek akiknek a munkája nem is feltétlen precíz, hibákat követnek el, ezt kompenzálni tudják határozottsággal és agresszióval és a főnök szemében így is többet érnek, mint aki visszahúzódóbb jellemű. Ti hogy látjátok ezt? Egyrészt változnom kell-e, mert különben kitúrnak egy olyan munkahelyről, ahol majdnem mindenki domináns természetű, másrészt mit gondoltok erről a jelenségről?

2014. márc. 7. 10:06
 1/4 The Lizah Reloading ***** válasza:
Legyél rámenősebb, úgy több biztosítást tudsz te is eladni
2014. márc. 7. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Nem biztosítással foglalkozok, de végül is nem ez a lényeg.
2014. márc. 8. 09:24
 3/4 anonim válasza:

Egyetértek veled. Ha megnézed az álláshirdetéseket, a "határozottság, kiváló kommunikációs képesség" már szinte alapfeltétel, a szakértelem, a végzettség, az vagy másodlagos, vagy ezzel egyenértékű szempont.


A lényeg, hogy határozott, kedves és vicces legyen a munkaerő - az sem baj, ha a kedvesség csak látszólagos, és betart a kollégáinak - és ha a munkáját nem tudja elvégezni? Hát kit érdekel, majd beletanul útközben, nem? ;)


Olvastam valahol az interneten, sajnos már nem találom, hol, hogy nyugaton már kezdik a szervezetfejlesztéssel (azt hiszem) foglalkozó szakemberek felfedezni, hogy ez már túlságosan nagy méreteket öltött, mármint hogy egyesek eldöntik, mi az ideális személyiség, és szigorúbban méricskélik, mint a szakértelmet, tapasztalatot. Szóval, kezdik felismerni, hogy ez komolyan visszaüthet a cégek teljesítményére. Ezért azt jósolják, hogy ez a jelenség 10-20 éven belül lecsökken vagy eltűnik majd, mert a cégek már most kezdik felfedezni ennek a hátulütőit. Persze ha nyugaton 10-20 év, akkor nálunk minimum 30. :(

2014. márc. 9. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

Előző vagyok. Folyt. köv.

Ez a fajta, ügyfélszolgálati munka, amiben te is dolgozol, ez fokozottan ilyen. Az agresszív viselkedést fontosnak tartják a cégek, a jó eladás érdekében. Pedig ez hülyeség, mert én ügyfélként ellenszenvesnek tartottam mindig is a tukmálós ügyintézőket, és már kapásból lerázom őket. Nem találkoztam még senkivel akinek ez szimpatikus lett volna.


Az ügyfelek jobban szeretik a nyugodtabb, barátságosabb ügyintézőket, akiken nem az látszik, hogy mindenáron a jutalékra hajtanak. Csak az a baj, hogy a cégek ezt nem tudják. :D


Szerintem legyél csak önmagad, vagy ha olyan a légkör, hogy rosszul érzed magad, keress magadnak jobb munkahelyet vagy akár válts szakmát. Ez a szakma (ügyintéző) manapság egyre inkább az egymást kitúró, manipulatív emberek gyűjtőhelye, akik megpróbálják a "határozottságukat" erényként feltüntetni, bár aki igazán határozott, annak nincs szüksége rá, hogy leszóljon másokat.


Sok sikert!


Két hasznos link: [link]


[link]

2014. márc. 9. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!