Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » IT Services - vélemények?...

IT Services - vélemények? (többi lent)

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Dolgozik valaki az ITSH-nál? Milyen a légkör? Szerettek ott dolgozni? Milyen a felvételi procedúra? Help desk pozíció érdekelne. Milyen bérigény a megfelelő ehhez a pozícióhoz?

Igazából minden érdekelne.

Köszönöm a válaszokat :)


2014. jan. 23. 21:26
 1/8 anonim ***** válasza:
Megvan a diplomád?
2014. jan. 23. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
28%
Rohadtul nem az számít, hogy van-e diplomája. Az a lényeg, hogy tudjon angolul/németül.
2014. jan. 23. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Van diplomám,angolul és németül is tudok.
2014. jan. 23. 21:56
 4/8 anonim ***** válasza:
57%

#2 A diplomától is igenis sok függ. pl.a fizetése.

Okosat szóltál.

250-300 000 Ft körüli igényt javasolok Neked ha kezdő vagy.

Ha nem, akkor ennek megfelelően az eltöltött évek számával arányosan növeld az összeget!

Ha kérték a nyelvtudást, akkor elképzelhető hogy lesz idegen nyelvi interjú is. De első körben HR-el interjú, utána 2. körben szakmai interjú.

2014. jan. 23. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Pályakezdő vagyok. Akkor is helytálló ez a sáv,amit írtál,ha a munka csak egy idegen nyelven folyik? Tehát pl. angolos help desk-est keresnek.

Akkor tehát első körben végül is egy idegen nyelvű beszélgetés van a végzettségemről,motivációkról,stb. Vagyis felmérik,hogy mennyire megy a nyelv szóban. Viszont a szakmai interjú miben különbözik ettől? Nincs speciális végzettségem,nem vagyok IT-s. Az angolt és a németet jól beszélem,de ettől nem is kérnek többet help desk pozícióban. Legalább is a hirdetésben az áll,hogy tréningen betanítják a szükséges IT-s dolgokat.

2014. jan. 23. 22:15
 6/8 anonim ***** válasza:
67%

Felvételi: elő interjú (telefonon), személyes interjú-amelyet szakmai és idegennyelvi interjú követ.


Bérigény: Bruttó 200-250 ezer/hó (jelenleg ennyi a help desk átlag fizu)


Légkör: High tech és dinamikus munkahely. Csapat munka és open office környezet.

2014. jan. 24. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
56%

#4

Ne verjed itt magad, mert fogalmad sincs az egészről. Jóformán egyáltalán nem számít, hogy milyen papírja van egy helpdeskesnek, a lényeg a nyelvtudás, a többit betanítják majd neki.

A fizetés is, amit írtál, sajnos irreális. Inkább 200-250 ezer forint a jellemző, ahogy az utolsó is írta.

2014. jan. 24. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat :)
2014. jan. 24. 22:50

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!