Érettségizett pályakezdő vagyok, egy béna szakmával. Mindenhonnan azzal utasítanak el, hogy nincs gyakorlatom még onnan is, ahol pályakezdőket is alkalmaznának. Mégis hogyan tegyek szert tapasztalatra, gyakorlatra ha még csak lehetőséget sem adnak? Gyakornoki munkákat nézem, de oda meg főiskolásokat vesznek fel. El vagyok már keseredve, az egésztől már hányingerem van.
Azért csak add be a gyakornoki pozíciókra a jelentkezésed. Sose lehet tudni. Szerencse kell az elején. Később meg még több...
2013. dec. 19. 14:59
2/10 anonim válasza:
pontosan ez a problémám nekem is. Már másfél éve próbálkozom, mindenhol ez az indok. Nincs gyakorlatom. 2szer hívtak állásinterjúra, aztán vissza se hívtak, még azért sem, hogy közöljék, hogy nem vettek fel. Nem azért a 2500Ftért, de annyiba került a buszom, és mivel nincs keresetem, így nekem az is pénz. + az állam azt is elvárja, hogy fizessem az egészségügyi szolgáltatási járulékot havonta a nem létező keresetemből. Persze a szüleim segítenek, eltartanak, de én már gáznak érzem..
2013. dec. 19. 15:14
3/10 anonim válasza:
"Már másfél éve próbálkozom, mindenhol ez az indok. Nincs gyakorlatom. 2szer hívtak állásinterjúra, aztán vissza se hívtak"
Ráfoghatod, ha ettől jobban érzed magad, de igazából biztos, hogy nem erről van szó. Ha a gyakorlatod hiánya miatt nem vesznek fel, akkor be se hívnának, hiszen minek, ott van az önéletrajzod náluk, nem vesztegetnék az idejüket.
2 próbából 2 rajtad múlt, az interviewn, nem sikerült eladnod magad. Olvasgass erről a neten, kérdezgess ismerőseidet.
2013. dec. 19. 15:24
4/10 anonim válasza:
Suli idő alatt ezért kell elmenni gyakornoknak és suli mellett minimum 30 órát dolgozni,sajnos áldozatot kell hozni.
2013. dec. 19. 16:49
5/10 anonim válasza:
1,5 év alatt már rég bekamuzhattál volna valami noname kft-t ahol gyakorlatot szereztél... persze csak akkor ha a suliban megtanultad ami kell és tudsz a szakmádban dolgozni.
Ha nem tudsz, akkor felesleges kamuzni, úgyis kiderül.
2013. dec. 19. 17:23