Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Egy szoftverfejlesztő cégnél...

Egy szoftverfejlesztő cégnél mit takar a support munka? Miket kell csinálni?

Figyelt kérdés

2013. máj. 16. 16:43
 1/2 anonim ***** válasza:

Dolgoztam szoftverfejlesztő cégnél, ha gondolod, privizhetünk a részletekkel kapcsolatosan.


Általánosságban:

- Kezdőként a telefonon/e-mail beérkezett problémák kezelése (elmondani az ügyfélnek, hogy merre induljon, mit csináljon a programmal), esetleg a cég termékeinek, szolgáltatásainak értékesítése.

- Haladóként fejlesztési javaslatok és hibabejelentések adminisztrálása, majd tesztelése (miután a fejlesztés megtörtént).

- Szakértőként adatbázis-hibák javítása is előfordulhat.

2013. máj. 16. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Elég ennyi infó. Értem, köszi!
2013. máj. 16. 17:28

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!