Egy szoftverfejlesztő cégnél mit takar a support munka? Miket kell csinálni?
Figyelt kérdés
2013. máj. 16. 16:43
1/2 anonim válasza:
Dolgoztam szoftverfejlesztő cégnél, ha gondolod, privizhetünk a részletekkel kapcsolatosan.
Általánosságban:
- Kezdőként a telefonon/e-mail beérkezett problémák kezelése (elmondani az ügyfélnek, hogy merre induljon, mit csináljon a programmal), esetleg a cég termékeinek, szolgáltatásainak értékesítése.
- Haladóként fejlesztési javaslatok és hibabejelentések adminisztrálása, majd tesztelése (miután a fejlesztés megtörtént).
- Szakértőként adatbázis-hibák javítása is előfordulhat.
2/2 A kérdező kommentje:
Elég ennyi infó. Értem, köszi!
2013. máj. 16. 17:28
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!