Volt már olyan, hogy úgy érezted, nagyon rosszul sikerült az állásinterjú, de végül mégis felvettek?
Én 90%-ba úgy szoktam érezni hogy rosszul sikerült és többnyire be is válik a megérzésem. Én is épp hasonló témában tettem itt fel nemrégiben kérdést, de nekem nem válaszolt senki. 2x volt hogy tuti befutónak gondoltam magam, ezt is mondták, aztán csak nem engem vettek fel.
Szerinted hol lehet elrontani egy interjút?
szia, köszi a választ.
Én is már pofára estem néhányszor, pedig azt hittem, hogy de király volt. :( Az ellenkezője még nem fordult elő, ezért elhúztam Ausztriába. De most már itthon szeretnék valami munkát.
Hogy hol lehet elszúrni ? Hát gőzöm sincs, ha lenne, akkor nem szúrnám el :D Most nem sokára telefonos interjúm lesz németül és angolul, úgyhogy a nyelvtudásom fog dönteni, vagy megfelel nekik vagy nem. Végül is most elszúrhatom, ha hebegek ahelyett, hogy rendesen beszélnék, de sajnos fogalmam sincs, mit fognak kérdezni...
Azt mondják fontos a magabiztosság. Én szerintem ezzel nem szokott nálam gond lenni, igyekszem túlzásba se vinni. Mégse jövök be sehol...
Nem értem mégis milyen stílusba kellene beszélgetnem ha semmi se jó?
Az előző munkahelyemen a szerencsén múlott hogy engem vettek fel, mert más lett volna a kiszemelt, de csaj konkrétan "qrvának öltözve" jelent meg a 2. interjún és mivel már csak ketten voltunk ezért engem választottak. :)
Nekem olyan volt, hogy több körös volt az interjú, a végén ketten maradtunk, én biztos voltam benne, hogy a másik csajt fogják felvenni, mert neki volt már munkatapasztalata azon a területen, szerintem ő is meglepődött, mikor engem választottak. A tanulság számomra, hogy nem szabad feladni, mert megérte küzdeni és általában nincs elég önbizalmam, de mégis kitartottam és megérte.
Legyél te is kitartó, lehet, hogy több helyen elutasítanak, de akkor sem szabad feladnod, legalább az interjút is gyakorlod! :) Hajrá!
köszi mindenkinek !
Szerintem ott szúrtam el, hogy nagyon izgultam, és nem tudtam úgy beszélni, úgy kifejezni magam, ahogy szerettem volna. Volt egy szituációs gyakorlat egy panaszos ügyféllel, és nem tudom, hogy úgy kezeltem-e a problémát mint egy jó ügyfélszolgálatos. Mármint németül. Ilyen területen egyébként semmi tapasztalatom nincs, hogy hogyan kell reagálni erre, én türelmes voltam és higgadt, noha már kiabált velem az ügyfél... :) hogy nyelvtani hibákkal tele volt a dumám, az biztos...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!