Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Hogyan helyezkedjen el egy...

Hogyan helyezkedjen el egy pályakezdő, ha mindenhol gyakorlatot kérnek és várnak el?

Figyelt kérdés
2013. ápr. 10. 14:39
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%
Na ez engem is érdekel...Sokan itt azzal jönnek,hogy menjen el az ember vmi céghez ingyért melózni "gyakornoknak".Ez nagyon szép,de amíg ingyért gyakornokoskodok valahol,csak hogy beírhassam az önéletrajzomba,addig ki tart el???Mert ugye amig diák vagyok ott a diákmeló,jár a diákbérlet,TB...De amikor ezek megszünnek,és valahol 8-10 órát gyakornokoskodok ingyen,addig miből éljek?Vagy meló utánn álljak ki este az aluljáróba kéregetni?
2013. ápr. 10. 15:07
 2/16 anonim ***** válasza:
100%

Én megkérdeztem 1x egy munkáltatót ki erre hivatkozott, azt válaszolta hogy "Ez nem az ő problémája." Ezek után nem álltam le az ilyennel vitatkozni.

Ingyen munka a mai világban? Nem tudom ki hol él, de egy pesti bérlet is 10e nél kezdődik. Amúgy meg senki sem vesz súlyt a vállára, így nem fog betanítani nehogy jobb legyél és kitúrd.

2013. ápr. 10. 16:14
 3/16 anonim ***** válasza:
70%
Pedig nincs más megoldás, mint a gyakornokoskodás. Elmész mondjuk fél évig ingyen dolgozni, akkor 1 szerzel tapasztalatot, 2 jól mutat, hogy csináltál valamit azért, hogy tapasztalatot szerezz. Ha nem találsz munkát mondjuk 1 évig mert nincs gyakorlatod akkor addig ki tart el? Az mégis több, mint a gyakornokság. Egyébként szerintem is r*hadék dolog ez de legalább utána van esélyed normális fizetésre.
2013. ápr. 10. 17:17
 4/16 anonim ***** válasza:
50%
Nem értem miért van fennakadva még mindig sok ember azon, hogy gyakorlatot kérnek sok pozícióhoz. Te is azt vennéd fel aki már dolgozott ilyen helyen, kivéve ha valaki pl bemegy személyesen, és meggyőz, hogy ő lenne a jó választás. Nem nyafogni kell, hanem tenni.
2013. ápr. 10. 18:00
 5/16 anonim ***** válasza:
100%