Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Telesales, telemarketing,...

Telesales, telemarketing, helpdesk, call center?

Figyelt kérdés
Mi a különbség közöttük? Átlagosan mennyit fizetnek? Meg lehet élni belőlük?

2013. febr. 9. 19:43
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Szia! Én a telesales telemarketing dologról tudok írni. Nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak. Belefutottam sok ilyenbe mikor munkát kerestem. Szerintem megélni akkor tudsz belőle ha nagyon jól tudsz értékesíteni, amihez sokszor hazudni, csúsztatni kell. Pl. hitelkártyát kellett volna értékesítenem telefonon, itt állásinterjún el is mondták hogy tilos a telefonba a hitelkártya vagy hitel szót használni, úgy kell eladni: ez egy vásárlói kártya... kioktatnak mi a szöveg, kapsz egy listát nevekkel és telszámokkal és teljesítmény alapon kapsz bért. Nekem ez a tapasztalatom. Máshol mosószert kellett eladni, a kötelező szöveg: prémium mosószer, igazából 100ft-os boltban kapható átlagos cucc. Itt is csak akkor volt fizu ha eladtam/db. Én nem bírtam sokáig, másokat becsapni. Biztos van ahol van alap órabér is, de nyilván az eladást próbálják növelni, ezért teljesítmény alapú. Ha van bármi más választásod az életben, én nem dolgoznék ilyesmit (telesales, telemarketing).
2013. febr. 10. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

A helpdesket kiemelném ebből a sorból, azok tapasztalataim szerint rendes állások (bár találkoztam már olyannal ahol vállalkozóit kértek): bejövő hívásokat kezelsz, segítesz problémákat megoldani. Vannak az idegennyelvű változatai, ezek is népszerűek és ezek aztán tényleg jól fizetnek.

Telesales, telemarketing: hívogatni kell embereket, lehet hogy van egy minimális fix fizu, de inkább a jutalékból él/nem él meg aki csinálja.

Call center: elvileg ez se különbözne a help dekstől, de ha ilyen megnevezéssel találsz állást, biztos lehetsz benne hogy értékesítened kell. Általában bejövő hívások (szintén problémákkal kapcsolatban) vannak, de a Te feladatod ez esetben hogy a betelefonálóra rásózz egy terméket (drágább telefonos előfizetés, életbiztosítás stb.) miután megoldottad a gondját. Szerintem ez a leggusztustalanabb! Ha az én bankom művelné ezt, másnap otthagynám. Itt is van fix fizu, de azért inkább a jutalékokért érdemes belekezdeni.

Megélni meg annyira tudsz mindből, amennyire jól csinálod.

Szóval légy körültekintő, ha jól el tudsz adni dolgokat, hajrá, ha nem, akkor nehogy jelentkezz helpdesken kívül bármelyikre is, garantált a kudarc. Egyébként általában fel se veszik az embert ha nem egy jó tukmáló, ezt már az interjúk elején kiderítik.

2013. febr. 10. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
79%

Miért gusztustalan, ha a szolgáltató ajánl egy terméket? Nem kötelező igénybe venni, viszont szerintem nyitott gondolkodásra utal, aki meghallgatja. Vásárolni sem kötelező, ha felhívnak.

Nekem is szokott ajánlani a telefontársaság mindig valamit, mivel tudom, h ez a munkája, meghallgatom. Volt, h így már megrendeltem telefonon valamit, volt, h nem. Hidd el, előbb utóbb a bankod is ezt fogja tenni, és nem fogsz találni ma Mo-n olyan bankot, ahol nem az értékesítés a legfontosabb. Tudom. 10 éve dolgozom bankban, abból 3 évet call centerben.

2013. ápr. 30. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
68%
Igen, valószínűleg azért kerültek el eddig az ilyesmik, mert nem banknál vezetem a számlámat, hanem takarékszövetkezetnél. Ha majd ők is ezt művelik, amit kétlek, átmegyek egy másik takcsi szövcsihez. Ha a több százból mindegyik, akkor a Magnet bankhoz. Mindig van másik megoldás, én rühellem ha rám akarnak sózni valamit. Elég baj annak akinek ez a munkája, egyetértünk, én pl. a szórólaposoktól is mindig veszek szórólapot, hogy segítsek rajtuk.
2013. máj. 4. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!