Telesales, telemarketing, helpdesk, call center?
A helpdesket kiemelném ebből a sorból, azok tapasztalataim szerint rendes állások (bár találkoztam már olyannal ahol vállalkozóit kértek): bejövő hívásokat kezelsz, segítesz problémákat megoldani. Vannak az idegennyelvű változatai, ezek is népszerűek és ezek aztán tényleg jól fizetnek.
Telesales, telemarketing: hívogatni kell embereket, lehet hogy van egy minimális fix fizu, de inkább a jutalékból él/nem él meg aki csinálja.
Call center: elvileg ez se különbözne a help dekstől, de ha ilyen megnevezéssel találsz állást, biztos lehetsz benne hogy értékesítened kell. Általában bejövő hívások (szintén problémákkal kapcsolatban) vannak, de a Te feladatod ez esetben hogy a betelefonálóra rásózz egy terméket (drágább telefonos előfizetés, életbiztosítás stb.) miután megoldottad a gondját. Szerintem ez a leggusztustalanabb! Ha az én bankom művelné ezt, másnap otthagynám. Itt is van fix fizu, de azért inkább a jutalékokért érdemes belekezdeni.
Megélni meg annyira tudsz mindből, amennyire jól csinálod.
Szóval légy körültekintő, ha jól el tudsz adni dolgokat, hajrá, ha nem, akkor nehogy jelentkezz helpdesken kívül bármelyikre is, garantált a kudarc. Egyébként általában fel se veszik az embert ha nem egy jó tukmáló, ezt már az interjúk elején kiderítik.
Miért gusztustalan, ha a szolgáltató ajánl egy terméket? Nem kötelező igénybe venni, viszont szerintem nyitott gondolkodásra utal, aki meghallgatja. Vásárolni sem kötelező, ha felhívnak.
Nekem is szokott ajánlani a telefontársaság mindig valamit, mivel tudom, h ez a munkája, meghallgatom. Volt, h így már megrendeltem telefonon valamit, volt, h nem. Hidd el, előbb utóbb a bankod is ezt fogja tenni, és nem fogsz találni ma Mo-n olyan bankot, ahol nem az értékesítés a legfontosabb. Tudom. 10 éve dolgozom bankban, abból 3 évet call centerben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!