Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Hogyan lehet ilyen idős...

Hogyan lehet ilyen idős embereket vagy anyukákat találni?

Figyelt kérdés
Diák vagyok és ebben a félévben elég sok a szabad időm. Szerencsére anyagilag nem állunk rosszul, ezért diákmunkát nem akarok vállalni, hadd legyen annak is munkalehetőség, aki tényleg rászorul. Viszont hasznosan szeretném eltölteni a szabad időmet. Arra gondoltam, hogy alkalmanként idős embereknek vagy kisgyerekes anyukáknak segítenék, pl. takarítanék náluk, főznék nekik, bevásárolnék, babával játszanék stb. jelképes összegért, amennyit gondolnak/tudnak adni érte. Hol lehet ilyen embereket találni, hol érdemes érdeklődnöm? Esetleg valkinek nincs ilyen ismerőse Budapesten, akinek segítségre lenne szüksége?
2012. szept. 15. 15:49
1 2
 11/13 A kérdező kommentje:
Nekem aztán mindegy, kire hagyja a dolgait. Nyilván aki a nyugdíjából alig tud megélni, az nem fog milliókat hagyni se az egyházra, se rám, se senkire. Nem szoktam ezzel kérkedni, de most azért harmadszor is leírom, hogy anyagilag nem szorulok segítségre, mert kétszer ezek szerint nem volt világos. Tényleg mindenben a pénzt meg a hasznot kell látni?
2012. szept. 15. 17:54
 12/13 anonim ***** válasza:
Egy fiatal emberből egy diákból még kinézem, hogy önzetleül segít, de a 4es válaszoló esetén szó sincs erről.
2012. szept. 15. 17:54
 13/13 anonim ***** válasza:

4-es válaszoló vagyok.

Csak hogy tudjátok. Az egyik idős néni a szomszédom. Neki vagy 1 fia, de külföldön él. Így a nénike teljesen egyedül van. Sosem panaszkodik. Sosem sír. Csak éldegél. Néha örömmel meséli, hogy írt a fia megint. 2 éve eltörte a lábát. Akkor mentem át és segítettem neki, és ez így maradt. Nem gazdag, nincs vagyona, ha lenne is mind a fiáé lenne. Én csak kedvelem mert olyan kedves, és érdekes dolgokat tud mesélni.