Van itt olyan aki szintén a zeekrewards-ból él?
Minden licitálás pénzbe kerül?
Tehát tegyük fel, hogy egy ember licitál 1499-szer egy másik meg 1x, de utóljára. Így övé a cucc? Mennyibe kerül egy licit?
Ja. Egy licit egy dollárba kerül (ez a híres bid), de minden licit csak egy centtel növeli a termék árát. Így ahhoz, hogy eljusson az ár mondjuk 80,00 dollárig, 8000szer azaz nyolcezerszer kellett megnyomni a bid gombot, és ez összesen nyolcezer dollár bevétel a cégnek. Innen van a sok pénz, ezért nem piramisjáték, és ezért zseniális.
A vásárlói hozzáállás meg játékelméleti alapú. Licitáljak? Á, úgyse nyerek egyből, minek? Na de a többi is ezt gondolja, tehát ők se licitálnak. Tehát senki se licitál. Tehát ha licitálok, előnybe kerülök. Na de a többi is ezt gondolja. Tehát nem licitálok. Na de a többi is ezt gondolja. Tehát licitálok. És így tovább a végtelenségig. Licitálni okosan kell, ha nyerni is akar az ember, nem csak durrbele (mondjuk ez mindennel így van). Tudni kell megállni is. És mivel nagyon sok licitáló van, nem válik érdektelenné az egész, nemigen lesznek (tapasztalati, tehát ameddig általában elmennek az emberek, nem bolti) áron alul a termékek, lesz egy általános tendencia. És ha valaki 100 bidet rákölt, hogy megnyerje a cuccot, elviszi 80 dollárért (asszem a végső árat még ki kell fizetni), akkoris 180 dollárért szerzett egy 300 dolláros cuccot, és örül a fejének. Általában így szoktak alakulni, bolti árnál jóval alacsonyabban ér véget a licit. Aki meg nem nyert, azok meg nem száz meg ezer dollárokat vesztettek, nem kevés ember vesztett sokat (ahogy a maradi módszerek szerint lehet csak), hanem sokan keveset, így ez nekik nem akkora érvágás. Licitálnak máshol. Ha ügyes az ember, hosszú távon bőven jól tud járni, sok vesztes licitálással is. Aki meg nem ügyes, hát az így járt :D És mint mondtam, ez mindennel így van.
(Na, érthető már, drága károgók?)
"Innen van a sok pénz, ezért nem piramisjáték, és ezért zseniális."
Ettől még lehet piramisjáték.
A piramisjáték lényege nem ebben áll, hogy van-e szponzorált vagy nincs és, hogy van-e így is bevétel vagy nincs.
Ahogy az sem kizáró ok, hogy ha van termék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!