Mit takar pontosan ez a munka?
Figyelt kérdés
Sziasztok! Elkeseredett középiskolás diák lévén, akinek a szülei nemhogy húszezret ruhára, de kétezret strandra sem tudnak adni, nekiálltam az összes olyan álláshirdetésre jelentkezni, ami nem kötötte ki azt, hogy 18. életévét betöltött személyt hajlandóak csak foglalkoztatni. (16 éves vagyok) Írtam egy hirdetőnek, aki írta, hogy középiskolások jelentkezését is várja, hogy pontosan mit takar az állás, amit ajánl. Válasza ez volt: "Cégünk telemarketingesek jelentkezését várja részmunkaidő kapcsán, asszisztenseink mellé bedolgozás céljából, központi irodaházunkba! ( Nem kell eladni!!!)" Mivel írtam az első levelemben, hogy 16 éves középiskolás diák vagyok, ezért az elsődleges kérdésem nem az, hogy ennyi idősen ezt elvállalhatom-e, mivel nem úgy tűnt, mintha olyan tényező lenne ez, ami miatt elutasíthat. Nem is ez a kérdésem, hanem hogy ez a munka pontosan mit is takar? Bedolgozásról nekem az jut eszembe, hogy fénymásolás, szkennelés, tehát azok a munkák, amit az asszisztensek nem végeznek el, mert van fontosabb dolguk is. Nagyon jó lenne, ha valaki ezt lefordítaná nekem konyhanyelvre, mert feleslegesen nem szeretnék e-mailt küldeni, vagy akár pénzt kiadni utazásra. Köszönöm a válaszokat előre is! (Elnézést, kicsit hosszú lett, de remélem, hogy így 100%-ban érthető.)2009. júl. 12. 15:54
1/6 anonim válasza:
Hát ez általában lóti-futi munka de "szépen" van megfogalmazva. Ha kell a pénz vállald el.
2/6 anonim válasza:
Szerintem telefonos egyeztetés. Valószínűleg egy személyes találkozóra kell becsábítani telefonon vadidegeneket az irodába. Kapsz egy csomó telefonszámot és egyesével fel kell hívni őket. Nagyon valószínű, hogy jutalékos lesz a bérezés.
3/6 anonim válasza:
Pedig valami ilyesmi mint amire te gondolsz.
Sajnos az összes diákmunka ilyen (dobozhajtogatás, chips csomagolás, szórólapozás újságba reklám befűzése stb.)
Sajna ez van, jobbat nem fogsz találni.
4/6 A kérdező kommentje: