Hogyan tegyek rendet a beosztottaim között?
Általában azt mondanám, hogy a VEZETÉS maga kidolgozott szakma, úgy állj hozzá, hogy létezik ennek tananyaga, könyvben, neten ..önképzéssel is megtanulhatod.
A kirúgás gondolata érthető, jogos..akármi, de csak reflex.
Hosszú távon egyszerűen tanulj..utána meg tudod oldani, mert tudni fogod, hogy tőled függ.
Ha semmit nem csinálsz, akkor is tőled függ pl. mert a semmi helyeslés.
Sokkal több anyag van ezzel kapcsolatban, mint, amit pár sorban ide lehetne írni, szerintem keresd.
szerintem úgy kell átalakítani a munkaköröket, hogy szükség legyen csapatmunkára,vagy akinek nem tetszik el lehet menni...
amíg ellentétesek az érdekek, addig ez lesz.
pl.:
az üzletkötőknél cél, minél több ügyfél akvirálása
mivel verseny alakul ki az alkalmazottak között, így jóformán egymás ellen vannak. pl ha egy jelöltet két üzl.kötő ismer...
de ha a munka úgy van megosztva pl hogy egyiknek a találkozó egyeztetés a célja, másiknak a tárgyalás,harmadiknak a szerz. kötés, akkor mindegyik alkalmazott a saját feladatán van, így az érdekek egyeznek, hogy minél több ügyfél legyen.
vagy: az üzletkötőknek külön területet kell kijelölni.
a lényeg:
ÁTSZERVEZÉS, FELADAT MEGOSZTÁS, stb
a vezető ezért van...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!