Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Új kolléganő érkezett a...

Új kolléganő érkezett a munkahelyre, s féltékeny vagyok rá. Hogyan tudnék úrrá lenni ezen az érzésen? Többi lent

Figyelt kérdés
A lány fiatal, csinos, de nem ezzel van baj, hanem azzal, hogy a főnök már az első napján kiemelte őt, mint egyik legjobb dolgozót, s nekem rosszul esik, hogy indokolatlanul aratja a babérokat. Hogyan lehet befolyásolni, hogy ne legyek féltékeny? Egyébként az első ember én vagyok, a fizetésem is magasabb (a többiekénél is), s pontosan tisztában vagyok mindkettőnk képességeivel, így okom nem lenne egyáltalán arra, hogy kisebbségi komplexusom legyen, mellesleg kedvelem is a kolléganőt, mégis... Ti hogyan küzdenétek le az érzést?
2011. ápr. 29. 17:59
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
100%
Én meg pont az a fiatal pályakezdő vagyok, aki új a munkahelyen. Ráadásul koromhoz képest fiatalabbnak is látszom. Én sosem szerettem a tanárnéni kedvence lenni stb..., ezért nem tudok tanácsot adni, de vigasztaljon az, hogy aki protekcióval kerül be, milyen nyomás nehezedik rá, hogy megfeleljen, ott van még a beilleszkedés problémája is. Most félig nálam is ez a helyzet és nem olyan jó érzés. Még jobbik eset, hogy a végzettségem meg felel a munkakörnek és tényleg elhivatott vagyok. Az új lány tényleg ismerőse a főnöknek? Milyen végzettsége van?
2011. ápr. 30. 13:00
 12/12 A kérdező kommentje:

Nem hiszem, hogy ismerőse, bár semmin nem lepődnék meg. Nem, nincs szakirányú végzettsége, egyszerűen olyan egyénisége van, ami által jobbnak tűnik a valóságnál (lehet, hogy az elején még én is így kezdtem, többnek tűnhettem, mint ami voltam, már nem emlékszem, de az biztos, hogy nem 2 nap alatt jutottam oda, ahol vagyok). Szerintem erről van szó.