Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Milyen munkát keressek?...

Milyen munkát keressek? Kellene a pénz.19F

Figyelt kérdés

Elsőéves nappali tagozatos hallgató vagyok főiskolán, ezt a félévemet halasztom. 16. kerületben (Mátyásföldön) lakom albérletben júniusig, és kellene valami munka, mert pénzem az nincs. Komárom-Esztergom megyében, Tata környékén is jó lenne. Csak szeretnék már valamivel pénzt keresni.

Diákmunkával folyamatosan próbálkozom, de sajnos csak ritkán és kevés meló jön össze.

Nagyon örülnék javaslatoknak, ajánlásoknak! Előre is köszönöm.


2011. ápr. 15. 09:14
 1/4 anonim ***** válasza:

Szia! Én csak írok nem tudok mit javasolni. Nekem 3 szakmám van de nem vesznek fel sehova.

22/L.

2011. ápr. 15. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:

Szia! Lehet, h nem a legjobb ötletet adom, de azért próbálkozom.

Én is Pesten tanulok, nappali tagozatos vagyok az orvosin. Éjszaka dolgozom a Tescoban :) árufeltöltő vagyok, nappal meg suliban vagyok. Délután pár óra alvás (3-4) utána megint meló. Sok csoporttársam nem érti, minek dolgozom, de az nem is fogja soha, akinek a papi meg a mami nyomja a havi 100-200 ezer ft "zsebpénzt".

Szóval, ha igazán akarsz dolgozni, akkor tudsz munkát találni. Még ha dobozt is kell pakolni. Nem a legjobb, de ezért is pénz adnak. És ha szükség van rá, akkor nem válogathat az ember.


Az elsőnek pedig: Lehet, h van 3 diplomád, de az sem mindegy, h miből...

2011. ápr. 15. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Nem értem, hogy miért baj, ha a szülők pénzelnek az egyetem alatt, legalább normálisan tudok tanulni. Ha megtehetik, miért ne tennék? Savanyú a szőlő? Vagy most várod, hogy hősnek kiáltsanak ki?
2011. ápr. 15. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Köszönöm az igyekezetet kedves Válaszolók, de eddig érdemben nem sok választ kaptam :) Tudnék én is véleményt mondani ezekről a témákról, de engem inkább a lehetőségek érdekelnek. :)