Olyan állásinterjún ahol az ügyfél-tájékoztató (telefonos ügyfélszolgálati tájékoztató) pozíciót szeretném betölteni, milyen tulajdonságaim alapján nyerhetnék felvételt, mit mondjak az állásinterjún, hogy esélyem legyen?
Figyelt kérdés
2011. jan. 19. 09:47
1/1 anonim válasza:
Az a gyanúm, hogy ebben a munkakörben kevésbé számít, hogy mit mondasz, inkább az, hogy hogy mondod. Tehát folyamatosan, érthetően, jól artikulálva beszélj. Ka kérdeznek valamit, ne látsszon rajtad, hogy zavarba jössz, legyen néhány mondat, amivel ki tudod magad vágni.
Ebben a pozícióban azt hiszem, ez a legfontosabb :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!