Hogyan tudnánk egy leendő munkavállalóm ezen kérését kielégíteni?
Miskolci cég vagyunk. Linkedinen megkerestük a szakterületünk egyik legjobb szakemberét, aki jelenleg Budapesten dolgozik és él.
Egyeztettünk sok dologról, elégedett lenne a felkínált fizetéssel és jutalékkal, viszont a munka jellegéből adódóan a home office alig lehetséges, Miskolcon vagy környékén kellene élni, és jönne is, de van egy problémája. Azt állítja, Borsodban, Miskolc környékén teljesen ellehetetlenítik a hobbiját, az országúti kerékpározást, csak akkor költözne ide, ha a 3-as, 26-os, 35-ös főútakon engedélyezett lenne kerékpározni.
Emiatt egyelőre hagytuk a dolgot, de megbeszéltük, ha lenne változás, megkeressük újra és megnézzük, akkor is mindkét fél nyitott-e az együttműködésre.
Én sofőrrel járok főleg, legfeljebb csak hétvégente vezetek családdal, szóval nem igazán érint ez a probléma. Hogy lehetne ennek érdekében tenni valamit? Azt sem tudom, kit lehetne ezzel kapcsolatban keresni.
Van valami tippetek? Fontos, hogy nem csereszabatos gyári munkásról van szó, olyan munkáról beszélünk, amit az országban kb. 20-an tudnak magas szinten elvégezni, a többségük Budapesten dolgozik, és nem is akarna eljönni onnan semmilyen körülmények között. Éppen ezért nagyon megbecsülöm(/ném), ha valaki idejönne. Nem szeretném, ha ilyen hülyeség miatt ne lennénk vonzóak.
De cuki egy munkáltató lehetsz ha van időd ilyenen aggódni....
Más cég 2p alatt keres mást
1) Olvasd el az utolsó bekezdést is. Nincs nagyon választásunk, ez nem diákmunka az albán fagyisnál. Az én érdekem, hogy mindent megadjak annak, aki ide jönne.
Meglehetősen "belterjes" a szakma, aki szóba jöhet azt vagy személyesen vagy legalább hírből ismerjük. Tudjuk, mik a lehetőségeink.
Mégis milyen szakma az, amit csak az országban 20 ember képes elvégezni?
Amúgy meg közlekedési hatóság és annak valamelyik alosztálya. De 1 cég és 1 munkavállaló miatt nem fogják 3 út közlekedését megváltoztatni. Feltételezem nem poénből vannak azokról letiltva a biciklisek.
Ha meg hobbi, akkor a munkavállaló a szabadidejében keressen egy helyet, ahol űzheti a hobbiját. A fizetéséből feltételezem telne erre.
Nem tudom eldönteni, hogy ez egy ennyire xarul megírt kamukérdés vagy mi a fene.. A szegény (fontosch részlet : sofőrös! :D ) cégvezér aki meg akarja változtatni egy megye főútjainak szabályozását egy alkalmazott miatt :D
De lásd a segítő szándékot, egy pro tipp: Ajánlj neki 150-rel többet és súgd meg, hogy be lehet ám az a bringát tenni a csomagtartóba, odébb megy 15 km-t és kb az összes másodrendű főúton lehet bringázni. Pont úgy, mint ahogy most teszi Budapesten, lévén BP belvárosában is rohadt nehéz "országúti kerékpározni"...
Engedd el ezt a dolgot, kérdező! A hármas tiltás (kerékpárral, mezőgazdasági gépjárművel, állati erővel vont járművel behajtani tilos) táblák magyar sajátosság, egyszersmind szégyenfolt. Többségüket a hetvenes években telepítették, amikor érthető módon a gépjárműközlekedés volt az elsődleges, mindent ennek rendeltek alá. Hiába telt el ötven év, alig van a fejekben változás. Pár helyen levették őket, de csak ott, ahol a legnagyobb volt a felháborodás.
#2 válaszával ellentétben véletlenül sem a közlekedési hatóságot kell keresni, hanem a Magyar Közút Zrt.-t, amely a lakott területen kívüli főutak kezelője. Van is egy online felület, ahol továbbítani lehet az ilyen igényeket. A borsodiakat ugyan nem ismerem, de ne számíts érdemi eredményre: az ott dolgozók intelligenciaszintje nagyjából olyan, hogy a velük való kommunikáció után felüdülés a dohányboltban dolgozó, 15 centis műkörömmel felszerelt szolis 3,141csákkal társalogni.
#2
"Ha meg hobbi, akkor a munkavállaló a szabadidejében keressen egy helyet, ahol űzheti a hobbiját."
A sportot az ember rendszerint a lakóhelyéhez közel végzi. Arra senkinek, egyedülálló, család nélküli dolgozó embernek sincs kapacitása, hogy minden alkalommal, tehát hetente többször több száz vagy akár csak negyven kilométert utazzon azért, hogy ott aztán egy-két-tíz órát mozogjon.
Vagy ezt hogy gondoltad a gyakorlatban? 16:01-kor beindítja Miskolcon a kocsit a dolgozó, három óra múlva leszedi a bicajt a tetőcsomagtartóról Balatonakarattyán, teker 70 km-t, majd utazik vissza? LOL.
"Feltételezem nem poénből vannak azokról letiltva a biciklisek."
Rosszul feltételezed. Külföldön sehol nincsenek kitiltva a kerékpárosok a főutakról. Brutális forgalmú utakról sem. A "Szentháromság" primitív magyar baromság, ahogy írtam. De biztos megint jobbról előzünk, meg a többiek jönnek szembe az autópályán, mint annyi más kérdésben.
Költöztesd át a céget olyan helyre, ahol van országút amit használhat. Ja, hogy ennyit máris nem ér meg az a munkavállaló? De azért az ország meg a több 1000 autós igazodjon a munkavállalód hobbijához :D
szerintem meg csak szívat téged, benyögött valami marhaságot, amit úgysem fogsz tudni teljesíteni, így nem ő a hibás.
Van valami forrásod arról, mi alapján tilos a kerékpározás azokon az utakon?
A KRESZ alapvetően engedi a kerékpározást minden úton ami nem autót (110-es korlátozás) vagy autópálya (130-as korlátozás).
A 35-ös autóút lenne?
#3: én C++ infrastruktúra fejlesztő vagyok és több kontribúcióm van pl. CMake, ninja vagy ccache eszközökbe. Az optimalizàcióim évi több millió dolláros költségcsökkentést jelentettek a cégnek.
Egy éve hagytam ott a budapesti munkáltatómat és mentem külföldre és azóta nem találtak a helyemre senkit.
Pedig ez Tech, évente vagy 500 ember jön ki az egyetemről.
A biotechnológiában és gyógyszerkutatásban vannak dolgok, amiket az egész országban 1 labor tud megcsinálni és mondjuk Európában összesen 5.
Ezekért az emberekért elég komoly harc van és itt betanítani egy új PhD-st 5 év.
#3
"Pont úgy, mint ahogy most teszi Budapesten, lévén BP belvárosában is rohadt nehéz "országúti kerékpározni"
Nem egészen egy kaliber a kettő. Budapest belvárosából kb. fél óra alatt kijutni kerékpárral, ha valaki a külvárosban lakik, még ennyi sem kell neki. Ezután aztán mindenféle lehet csapatni szabadon. Egyedül az 51-es úton van tiltó tábla a közelben, de azt is könnyen ki lehet kerülni. A merretekerjek.hu adatbázisa alapján Miskolcnál ennél sokkal szánalmasabb a helyzet.
8
Na mert Miskolc közepéről nem lehet kb 30 db 4 számjegyű utat elérni akár 5 10 perc alatt úgy is, hogy nem kell kocsiba ülni? Vagy kocsival mégtöbbet?
ne edd már meg ezt a kamukérdést, benne van a kamu hergelő kérdések minden ismérve:
- Kretén a kérdező
- Milliárdos akinek fingja nincs a világról
- Kerékpárosok vs Autósok
- stb stb
Ordít a kamu..
#9 Érzésem szerint nem kamu a kérdés, minek írna ki valaki ilyet? Ez nem a magyar politika alrovat, ahol a sok szektás igyekszik igazolni a führere szavait vagy épp hitelteleníteni az ellenoldalt. De ez olyan szempontból talán mindegy is, hogy a probléma valós.
Budapest mellett nem nagyon tudsz olyan agglomerációs települést mondani, ami a fővárosból kerékpárral nem elérhető könnyedén. A térképen úgy látom, a Miskolccal szomszédos Szikszó például kerékpárral úgy 40 km, indokalatlan kerülőt kell tenni Szerencs felé is, Sajószentpéter pedig csak egy kanyargós hegyi úton érhető el.
Persze ez elsősorban a hátrányos helyzetű települések között ingázó Mari néniknek lehet probléma, de egy outisnak sem mindegy, hány és mennyire változatos edzőútvonal közül tud válogatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!