Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Elvárható a munkavállalótól,...

Elvárható a munkavállalótól, hogy a saját telefonját használja munkához vagy a munkáltatónak kellene gondoskodnia szolgálati készülékről?

Figyelt kérdés

Ha tehetem az irodai telefonról indítok hívásokat, de van kiszállós munkám, ami miatt kint a saját telefonomról is kell hívásokat indítani. Ennek nagyon nem örülök, mert emiatt már sokszor munkaidőn kívül is munka miatt csörgött a telefonom. Egy ilyen hívás miatt a telefonszámom el is kezdett terjedni a városban és olyan dolgok miatt hívnak, ami nem is az én feladatom lenne, hanem pont erre van a központi irodai szám. Pluszban még az a jó, hogy a párom nevén van a számom és nem tudom honnan, de megtalálták a nevét hozzá, így most az ő neve kering, pedig semmi köze ehhez a szakmához.

Már jeleztem a problémámat, de eddig nem történt változás. Kezdetben próbálkoztam azzal, hogy felhívtam az irodásokat, hogy csörögjenek ők az ügyfélre, de hülyének néztek és nem is volt életszerű, hogy közvetített módon jelezzem, hogy megérkeztem a ház elé. A főnökségtől kb. annyi volt a válasz, hogy nem igazán szeretnének még egy előfizetésért fizetni (megmondtam, hogy készüléket intézek hozzá). Voltak szerintem nem túl jó ötleteik, hogy van egy plusz telefon, amire az éjszakai hívások futnak be, hogy azt használjam napközben, legalább ki lesz használva. Csak azt a telefont beosztás szerint az egyik irodás viszi haza, az átadása szinte biztos megoldhatatlan (erre annyi volt a válasz, hogy ügyesek vagyunk, megoldjuk majd). Vagy a másik ötlet az volt, hogy tiltsam le a számkijelzést a telefonomról. Csak akkor az emberek nagy része nem veszi fel, meg ha vissza kell hívni, akkor nem tudják min keressenek (pl. nehezen megtalálható cím és ő visszahív, hogy látott elmenni, rossz irányba mentem). Egy kollégám van, aki hasonló pozícíóban van, mint én, neki van szolgálati telefonszáma (erre is volt egy hosszas indok, a lényeg, hogy ezt a számot megörökölte, de még egyért nem akarnak fizetni).


Most amitől legjobban félek, hogy abból lesz baj, hogy nem reagálok a privát számomra érkező hívásokra. Legtöbbször olyanok keresnek, akik állandó ügyfelek, ezért el is van mentve a számuk. Ha nincs megbeszélve velük valami, akkor ha munkaidőben is hívnak, nem mindig veszem fel. Egyrészt hívják az irodai számot, másrészt fogalmuk sincs, hogy én mikor vagyok beosztva, ne gondolják úgy, hogy engem bármikor hívhatnak.

Plusz szeretném a privát telefonszámom személyes dolgokra használni. Ha fontos, személyes hívást várok és tudom, hogy nem fogom tudni felvenni, akkor át szoktam irányítani a hívásomat párom telefonjára. De mindig görcs van a gyomromban, hogy mi van, ha pont akkor fognak munka miatt hívni vagy pont a főnököm fog rácsörögni, és majd magyarázkodhatok, hogy miért idegen veszi fel munkaidőben a telefonom.


okt. 18. 18:43
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
Munka eszközt a munkáltatónak kell biztosítania.
okt. 19. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!