Szoktatok negatív értékelést hagyni, ha nem vagytok elégedettek egy áruházzal?
Figyelt kérdés
okt. 16. 15:17
2/7 A kérdező kommentje:
és ha válaszol a hely tulaja, természetesen másképp állítva a dolgokat, leálltok vele vitatkozni?
okt. 16. 15:31
4/7 anonim válasza:
Szoktam. Volt már, hogy válaszoltak rá. Nem érdekelt.
5/7 anonim válasza:
Nem szoktam ilyenekkel foglalkozni, ha nem vagyok megelégedve egy áruházzal vagy egy kisbolttal, akkor adok neki utána még 2-3 esélyt, és ha a továbbiakban is felmerülnek az adott problémák amiket tapasztaltam, akkor többet nem megyek oda.
Túlsok értelmet nem látom, hogy én most bármilyen negatív értékelést adjak az adott boltra, legyen az közvetlen a vásárlók vagy panaszos könyvbe, mert a problémákat sokszor a tulajdonosok okozzák, az eladó meg csak próbálja betartatni a főnöke hülyeségét, hogy megtudja tartani az állását.
7/7 anonim válasza:
Nagyon fontos, hogy az elégedetlenséget kifejezd. Ha felhívnak, akkor is. Én szeretem az értékelést, bármi álljon benne. Van webshopunk, ha szólnak, hogy valami nem jó, akkor tudunk rajta javítani. Ha nem szólnak, akkor lehet egy csomó ideig nem derül ki, mi a probléma.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!