Wizz air-hez légiutaskìsérőnek jelentkezés és bekerülés mennyire nehéz?
Ez pont az a munka, ami mellett nem lesz életed, kb 35-40 éves korodig tudod maximum csinálni, utána lepattintanak ( tudom, látom a cabin crew átlag életkorát, rengetegszer repültem már különböző légitársaságokkal ).
Tehát feláldozol rá 10-15 évet, és utána mehetsz recepciósnak egy hotelbe. Képezni nem tudod magad mellette, mert össze vissza dolgozol, rámegy az egészséged stb..
Ha már cabin crew akkor minimum qatar, emirates. Azért talán megérheti.
Fizu véleményem szerint gyenge lehet, ha azt vesszük, hogy a reptéren a check in agent kap 450 bruttót 3 műszakban...
Az angliai wizz air cabin crew-nál kiírják (mert az ugye nem magyarország, hogy titkolózni lehessen), valami 2200 gbp a fizu, ott.
A Wizzairhez nehezebb bekerülni, mint a többihez. Nekem nem sikerült, de nem is bánom, sokkal jobb helyre mentem (persze ebbe a munkakörben).
A Ryanairt tudom javasolni, oda könnyebb a bekerülés.
Maga a munka tud megterhelő lenni fizikálisan és mentálisan is. Érdemes kipróbálnod, veszítenivalód nincs! :)
Viszont hadd reagáljak a 2-es hozzászólására, mert sok hülyeség van benne:
"Ez pont az a munka, ami mellett nem lesz életed, kb 35-40 éves korodig tudod maximum csinálni..." -Ezt úgy ahogy van, nem igaz! 7 éve repülök, sokan mennek nyugdíjba tőlünk, szóval ezt egy egész életen át tudod csinálni. Lehet életed emellett is, én is megoldom és a kollégáim is megoldják. Nyilván vannak szarabb beosztások, de nagyon sokszor van olyan, hogy a nap valamelyik fele szabad.
Én hosszútávú járatokat repülök, havi 2-3x, nyáron néha havi 4x. Egy járatra számoljunk 3 napot. Most 4 járattal is az 12 nap távollét! Egy átlagos irodai vagy bármilyen földi munka az havi 20 nap.
A fapadosoknál úgy van a munka, hogy 4 nap meló és 2 nap off vagy 5 nap meló és 3 nap off. A barátnőm fapadosnál dolgozik és elég off-ja van, nem panaszkodik.
"Képezni nem tudod magad mellette, mert össze vissza dolgozol, rámegy az egészséged... " -De, tudod magad képezni mellette, annyi időd lesz rá. Az, hogy rámegy az egészséged az csak rajtad múlik. Igen, rámehet, ha nem figyelsz oda. Igen, össze-vissza megy a meló, de a beosztásnál odafigyelnek, hogy ha egyik nap este mentél, akk másnap ne reggel kelljen menned.
"Ha már cabin crew akkor minimum qatar, emirates..." -NEEEM!!! Ezeket nem ajánlom! Nagyon nem! Az arab cégeknél az a baj, hogy ott nincsenek szabályozva a maximum lerepülhető óráid száma. Sokszor van náluk olyan, hogy havi 100-110 órát repülnek, ami iszonyat sok! EU-n belül legalább ez szabályozva van. Ezt csak fiatalon ajánlom pár évig és utána mindenképpen érdemes egy "lazább" cégre váltani.
"Fizu véleményem szerint gyenge lehet, ha azt vesszük, hogy a reptéren a check in agent kap 450 bruttót 3 műszakban..." -Ne hasonlítsuk össze a check-in-es munkával ezt! Sokat kell dolgozni, főleg a fapadosoknál, de elég jól lehet keresni. A párom alap nettó fizetése 400eFt és erre még rengeteg minden jön rá. 700-750eFt-ot simán meg lehet keresni (nettó).
Én klasszikus légitársaságnál vagyok és van olyan hónap, amikor 1,1MFt megvan (szintén nettó).
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!