Buszsofőr vagy gyári munkás/segédmunkás?










Én dolgoztam gyárba is 6 évet, meg a Volánnál is a 6odik évet nyomom. Ha az anyagi része fontosabb akkor a buszsofőrködest ajánlom, általában mar 500ezret megkapjuk.
Felsorolnám előnyeit es a hátrányait is. Gyári munkáskent picit nyugodtabb életed van ugye de ez inkább a sortól füg. Gyárba általában nyáron és karácsony környékén van 1-2 hét leállás, meg általában a hétvégéid is szabadok. Ugyan azok között az emberek közt vagy, állsz- ülsz közbe mozoghatsz. Az ott tartozkodasodat szinte teljesen elszámolják, max a fél ora szünetet viszik le. Viszont monoton munka, lassabban tellik az idő, sok a mergező anyag, ha valaki rád száll szekálódni akkor nem tudsz menekülni előle.
Buszozásnál több a fizetésed, ingyen utazhatsz vonaton buszon, nem mindig ugyan azokkal az embekékkel vagy össze zárva, hamarabb tellik a munkaidő, szép tájakon vezetsz, két járat közt tudsz ügyet intézni, vásárolni, picit bólintani. összetartóbbak a kollégák, tudsz ismerkedni, barátkozni normálisabb emberkékkel. Állami cégként nem kell tartanod hogy egy válságnál elbocsájtanak, a bejenentett munkabéred megkapod.
Hátránya a rengeteg stressz, a legtöbb járat hajnali 4-5 óra között kezdenek, sok az ápolatlan büdös esetleg bunkó utas, agresszív autós forgalom. Rossz géppark. Az ottlétedbe a 12-19órás fordákból csak 8-15 órát számolnak el, így kevesebb a szabadnap. Rendszertelen beosztás. Hétvégéken ünnepnap is van meló. Összetettebb feladatok: rengeted adminisztráció pl menetlevél töltés, bevétel és jegykészlet kezelés, busz javításba adását takarítását neked kell csinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!